Philippe Starck ajándéka
Szöveges ítélet
"A szerény típusjelzést Motó 6.5 -viselő egyhengeres közúti motorkerékpár különös egyéniség: Philippe Starck formatervező szupersztár alkotása, a klasszikus és a modern stíluselemek sikeres ötvözete.Amennyire feltűnő és egyedi a MOTO´ 6.5 külseje, annyira konvencionális a műszaki tartalma. 42 lóerős, a futómű pedig könnyű irányíthatóságot és példás manőverezo keszseget szavatol. Egyéni megjelenésével valósággal kiemelkedik a többi egyhengeres motorkerékpár szürke tömegéből. A vízhűtéses, ötszelepes Rotax-motor évek óta megbízhatóan szolgál a Pegaso funbike-ban, de a 6.5 részére módosítottak rajta/siklócsapágyat kapott mint a BMW F650-ben/
A kidolgozás minősége és a technikai részletek kivitelezése azért némi kompromisszumkészséget követel, a gyártó mindent a megálmodott formának rendelt alá."
1995-2000-ig gyártották. Nagyon ritka és megbecsült darab az egész világon.
Nem egy tömeg motor /habár, M.o-on is van már 5 db belőle/.
Megjelenése óta rabulejtett.Sokáig vágytam rá mégis egy szerencsés véletlennek köszönhetem hogy hozzájutottam "álmaim" motorjához.
Mindennapos használatra és kisebb túrákra is alkalmas.
Egyhengeres, négyütemű motor
649 cm3
31 kW [42 LE) 6250/min
181 kg
Ülésmagasság 81 cm
160 km/h
10 850 márka/1996/
Hibalista
- Még nem volt vele gondom....
Ide hordtam szervizbe
http://www.ttracing.hu
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 11000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |