Perverz vadmacska
Szöveges ítélet
-Ujonan sikerült vásárolnom a gépet 2007 augusztusában. Számomra először a bejáratást kévetően a hihetetlenegyenletesen megjelenő erő és nyomaték volt ami megfogott a motorban .Közel húsz eve motorozom de csak aszfalton , az endurózás számomra viszonylag uj dolognak számított,hátmég amikor kimentünk a krossz pályára!
Ennyi idő után a motorról csak jót tudok mondani , teljes mértékben azt kaptam amire számítottam, minden egyes gázadásnál adrenelin tultengésem van a nehéz helyzetekben amikor a tudásom már fogytán van a motorerő bőven kihúz a pácból. Endurózásra a gép kiválü rendkívül stabil a futóműve nagysebességű nehéz terepen , a kissé orrnehéznek tűnő eleje pedig stabilabb erzést kelt.Meredek felfutókon is rendkivülkönnyedén amatör tudéssal is csodésnak tünő eredményeket lehet vele elérni.Hozzá kell tennem mindenkinek ajánlom hogy az első fogaskereket cserélje le egy fogl kisebbre szinte egy uj motort kap az előző helyett.Végsebessége ugyan csökken , de felfutón és meredek lejtőn halmozottan jelentkeznek az előnyök.
Hibalista
- Teleszkóp szimering,Kétgarnitúra gyertya,
Ide hordtam szervizbe
Wiener Neostadt aprilia szerviz
Értékelése: 9
Másik szerelő értékelése
nincs
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 1200 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |