A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

Leonardo 150 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Pénznyelő

Szöveges ítélet

Sajnos sikerült egy jó Magyar szokás áldozatául esnem. Jól át b....tak vele.
Valószínű az előző gazdák nemtörődömsége és a gyenge minőségű Rotax motor összessége vezetett ide. Na meg én sem értettem még akkor hozzá.
Nagyon testszett a motor és mikor kipróbáltam jól is ment 115-öt vitte a 100kg-om alatt. Gyorsulása is nagyon jó volt na meg a fogyasztása is szuper. De az öröm hamar ürömbe fordult. Kezdődött egy akksi cserével mert hát én jó akksival motort még nem vettem, de ez még belefér (gondoltam). Kb. 2000km-et el is ment gond nélkül bár az olaj csöpögött belőle. Azután beütött a krach! Mikor egyszer próbáltam beindítani (az önindító már akkor sem volt a helyzet magaslatán) reccsent egyet beindult de valami iszonyú csörgéssel. Muszáj voltam hazamenni vele így 2 km. Ekkor szétszedtem és láttam hogy a generátor forgórész csavarjai kiestek és ledarálták az állórész tekercseit. Állórészt kicseréltem (bontott 10e ft)de sajnos a motor ugyanúgy csattogott utána is. kb mentem 1 km-et és kezdett elmenni az olajnyomás. Szuper!!!!!! Na ekkor feladtam, elvittem szerelő 1. hez. Cseréltünk olajgombát de sajnos nem az volt. Ekkor szerelő 2. következett. Szedjük szét a blokkot! Szét lett borítva de olyan nagy hibát nem találtunk benne amitől csattognia kellene. Ha már szét van szedve főtengelycsapágy csere (8e ft/db), tömítések (5e ft nem készlet mert az 25eft lett volna). Vezérműlánc hátha az csattog! Csere 11e ft. Olaj, szűrő ezeket nem is számolom. Összerak! Na szuper van olajnyomás de a motor ugyanúgy csattog :( és még bónusz alig megy és 70-nél leáll mint aminek levették a gyújtását. Ja és néha durrog. Cseréljünk gyújtást is ! 8,5e ft bontva! kicserél, de nem ez a baja. Viszont megvan az egyik hibája: porlasztó membrán lyukas és megkeményedett. 27e ft !!! Na most lett elegem az egészből a 2 évből kb 5 hónapot mentem vele mert a többit állt szerelőnél. Ráköltöttem a gatyámat és még mindig csattog!! Önindító továbbra is necces. Talán hajtókarcsapágy? Még vagy 50-70e ft lenne a cseréje. Ja és ez még csak a motorja! Gumik, fékek sem tökéletesek. Szóval, ha valaki ilyenre adja a fejét vigyen magával nagyon hozzáértőt és figyeljen a km állásra (M.O.-on ez sem mérvadó sajnos) 30ekm nél ezek a motorok sorra halnak meg és kb még 1x a motor árát rá kell költeni. Az alkatrészeket arany árban mérik és sajnos gyakran kell sok belőlük. :) Leonardóban maximum festményt szabad venni!

Hibalista

- Akksi 12e - Öninditó ? - generátor 10e - főtengely csapágyak 16e - vezérműlánc 11e - tömitések 5e - gyertya 2,5e - gyujtás vezérlő 8,5 e - porlasztó membrán 27e - és még amit ki kellene cserélni - munkadijakat nem is számolom -

Ide hordtam szervizbe

Haver

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1998
Kényelem (8) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 30000
Megbízhatóság (2) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? sepia Következő motorja?
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.