A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Rxv450 2005 (449)

Rxv450 2005 (449) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olasz terepalkalmatosság, ha bejárattad ÁLLLAT!!!!!!!!

Szöveges ítélet

Vadi ujan, 2007 Októberében vettem egy kereskedésben bennragadt 2006ost.
650 es Dominátor, és XR 600 ,DR 650 , DR 600 elődök után lett ez a hegyrejárós cangám.
hazaszállítás után kapcsiból első bejáratós napon nem indult be, befecskendezős, gyertyaslussz, és azzal kész is volt az aznapi motorozás, mert japán vasaknál nem használt gyertyája van.
A bejáratás alatti gondok kellős közepéről szól még belőlem a fájdalom, de le kell írnom: egy makrancos olasz, amit meg kell szokni, hogy nem japán.Nem pöccre indul hogy finom legyek....A melegítés alatt atomra rángat, és szó szerint egy égés a füst, amit a fecskendezés dúsítója csinál.

Ha meglesz a bejáratás 500 km-re, és abszolút nyitott lesz a canga a szervíz folytásmentesítése után:közreadom az tapasztalataim.
Uraim, itt a folytatás.

2 hetesen szervizbe vissza, és többet javítottam eddig, mint használhattam volna.
Egész pontosan hogy érezzétek:5 motorozás, 4 szerelés.
A bejáratás alatti gyertyabeköpködés, nem indulás olyan csalódás, amit nem is gondolna senki sem, egy vadi uj bringa vásárlása után.

A folytás kivétele megoldotta a gondokat, és valóban egy állat bújt ki belőle....Elég 2 keréken tartani, minden egyes bütyökre igény van a hátsókeréken,akkorát megy....

Ha az elején a bejáratást túléled idegileg: ilyennel még nem mentél.Utcán is egyszerűen atomkemény...van 15 év gyorsaságizási tapasztalatom, de aki nem próbálta, nem is tudja mekkorát gyorsul az enduró áttétellel a 120 kg os moci 52 lóval, V2 nyomatékkal.

Próbáljatok ki egyet ha tehetitek.

Hibalista

- Vadi ujan 2 garnitúra gyertya,a bejáratás alatt .kellemetlen mert elég nehezen beszerezhető volt "polcról".
- Egy akksitöltés is bejátszott egynaposan.
-

Ide hordtam szervizbe

Natix, Kecskemét.
Minden porcikáját ismerik, de kicsit többet mesélhetnének a részletekről.(talán nem analfabéta vagyok, és ezt még nem tudták akkor)
2-3 jótanáccsal azért elláttam őket abszolút pozitív értelemben, és csak a tapasztalt egyedi dolgaim okán.

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (6) Vezetett km 0
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.