Olasz hangvilla.
Szöveges ítélet
A típus választásnál sokat vaciláltam.Sport és túragépeket próbálgattam,de a sor4-esek kiestek a pikszisből,mivel mindenképpen újat akartam.5000fordulat alatt erőtlenek.Fogyasztásuk 6-11l.A keret 1.550.000ft volt.Ráalkudtam az üzembehelyezési dolgokat,biztosítást ,nyári kesztyűt,stb.Megtetszett elsőre,de nem csak külsőleg.Alapról jól húz ,nem kell szétforgatni.Motorja hangvillás 660-as.Szerintem eléggé kiforrott típus,viszont nem szereti a huzamos alacsony fordulatot.Pl.motoros felvonulás alatti cammogás.6500 fordulat felett sem érdemes forgatni.200km után néha már kiállsz a "nyeregből",ha csak nem vagy mazohista.Amúgy egy kis élményjárgány.Egy személlyel használom,a párom nem társ ebben.Motor dentál dobozt vettem rá/aminek 6kg/100km/h a terhelhetősége,de ezt túlterhelem rendszeresen,ára:17500ft/A hátsó SACHS rugóstag viszonylag jól állítható.Az elsőn nincs mit állítani.Fogyasztása 5-6l között.120km/h-ig elég jó a szélvédelem.A nyitható kis csomagtartó zizeg,egyszer ki is nyillott magától.Mákom volt,a tartalma a lábam közt landolt.Csupán öt csavar volt fellazulva a fedélben,de azóta semmi.Ez szerintem az 1henger mivoltja volt.-Beruházok egy pár GIANNELLI aluminium kipufogóra,DYNOJET POWER COMMANDER III.,fémfékcső.
Hibalista
- kötelező szervíz:19290ft
Ide hordtam szervizbe
FRONTAUTÓ KFT. SZEKSZÁRD ÁRNYAS ÚT 1.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 9000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |