Olasz, de ez nem baj!
Szöveges ítélet
Nagyon jó kis motor annak, aki esetleg kezdő motoros, vagy annak, aki nem száguldozni akar, hanem lazán, kanyarokkal teli útakon túrázni. Én is oszlatni szeretném az olasz motorokkal kapcsolatos előítéleteket (Nagyon nem szeretem az olyan véleményeket, amelyek mögött semmi tapasztalat és hozzáértés sincs). Egyszer sem hagyott üzemképtelen állapotban az út szélén.
Jó a futóműve, könnyű irányítani. Szerintem a fékek is megfelelőek (az enyémen fémhálós csövek vannak). A teljesítménye nekem már kevés, ezért szeretném eladni.
Üzemanyag: Úgy vettem észre, mintha az osztrák konkurens italát nem annyira kedvelte volna. Vicces, mivel ismert, hogy az erőforrás az osztrák Rotax terméke:) Persze az is lehet, hogy csak beképzeltem.
A csajoknak tetszik a motor, ami semmiképpen nem elhanyagolható szempont!
Hibalista
- Akku, de ez nekem is köszönhető.
- Eltörött egy műanyag bilincs, ami miatt elszakadt egy elektromos vezeték (féklámpa vezetéke, ami az első fékkarból jön).
- Egy biztosítékot cseréltem (ez elképzelhető, hogy összefüggésben volt ez fentebb említett hibával).
- Most kell az eredeti láncot (szettet fogok, a lánkerekek állapotától függetlenül) cserélnem (22e km, de szerintem ez annak is köszönhető, hogy azért nem kínoztam).
- Szelepfedél tömítésnél egy apró kis szivárgást észleltem, ezért kicseréltettem a tömítést, bár sokan mondták, hogy nem lenne szükséges. Az olajat egyébként soha nem ette (az előírt periódusokat természetes betartottam). Mindig Castrol 10-40w olajat töltöttem bele.
-
-
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |