A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

Sr 50 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Olasz csikó

Szöveges ítélet

2011 nyarán motorvásárlásra szántam el magamat. Mivel még nincs se A jogosítványom és még a B125 se jelent meg maradtam az M kategóriánál. Mivel a robogók olcsóbbak mint a jó 50-es váltós kávédarálók, így 2T robogók piacát kezdtem el böngészni. Két típust néztem ki : Gilera Runner 50 és Aprilia Sr 50. Apriliában a factory megjelenéséig kizárólag csak karburátorost érdemes venni, nem egy-két embertől hallottam hogy a Ditech-ek hajlamosak elromolni és kevés hozzá a szerelő illetve brutálisak a javítási költségek. Mivel Gilerában hiány volt így egy Apriliára esett a választás.

Kezdjük a teljesítményével: Ahhoz képest hogy segédmotor szerintem rettentő jól gyorsul és megy. Egyszer sík úton 100-at sikerült kihozni belőle (a km óra picit pozitívra sikerült, 10-el többet mér a valóságnál).

Futómű: A többi kínai robogóhoz képest nagyon jó, kanyarokban jól lehet döntögetni, viszont a kátyús utaknál olyan érzésem volt hogy bármelyik pillanatban széteshet a motor. Picit keményre sikeredett, de normális úton nincs vele gond.

Világítás: Az egyik legnagyobb hátránya a motornak a világítás. Annyira jó hogy észrevegyenek. Ha koromsötét úton közlekedsz vele 30 fölött már életveszély... mire észrevennéd az előtted lévő akadályt már rég telibe vered.:D Erősebb izzókkal nem érdemes próbálkozni mert megolvasszák a műanyagot! Tapasztaltam...

Fogyasztás: Második hátránya a motornak. Ha minden nap használatban volt nekem sose bírta tovább egy tank benzin 3-4 napnál tovább. Csukló függő, de szerintem 4-5 litert simán benyel.

Szerelhetőségéről annyit hogy ha iszonyodsz a rengeteg idomtól és a szűk helyektől akkor inkább vidd szerelőhöz. Részemről nem volt vele gond.:) Kényelem szempontjából nem rossz, de nem is valami jó. Kisebb távolság nem gond vele(20-40 km), de utána már elkezd sajogni a segged. Az üléspozíció egy picit magas, elsőre furcsa, de meg lehet szokni. Megbízhatósága nagyon jó, kétszer állt le alattam benzincső lecsúszása miatt... 5 perc volt orvosolni a problémát.:)

Alapjában véve jó kis motor, ha van pénzed benzinre meg fejre szerelhető reflektorra és 50-es robogót akarsz venni akkor ez lesz a Te motorod!:)

Hibalista

- Hengerfej tömítés vétel után 1000 km-el kifeküdt. Viszonylag olcsó beszerzés( Egümotors, 2000 Ft postával együtt, hengerfej tömítés mellett tartalmazta a csomag a hengertalp illetve kipufogó tömítést is. Egyszer felakadt az üzemanyag szintjelző úszója, orvoslása 2 percet vett igénybe.

Ide hordtam szervizbe

Otthon.:)

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2002
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 13000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? S51B Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.