Ő az országos haverom, soha nem adom el!
Szöveges ítélet
Ide a városba tökéletes,jók a nagy kerekek,és a kis helyigény,nagyon keskeny kis gép.Nagyon megbízható,még egyszer sem hagyott ott.Olaszból hozott gép,én egy öregtől vettem Törökbálinton,a gyári könyve,kulcsai,és a szeszámkészlete is megvolt,az öregúr 40-50 nél nem is ment vele gyorsabban...Már ötvenesként is elég fürge volt (75-80 km/h),de én tettem rá egy szolid kis tuningot (egy sima 70 es öntöttvas hengert,és egy kicsit hosszabb végáttételt...no karbi és kipuff csere)így most már 95 körül van a vége,de ez függ a külső hőmérséklettől és a tankolt benzintől...ha rossz kedve van,akkor csak 85-90 et megy.Rohadt jól gyorsul,és ha esetleg mégis lehagy egy AGYONTUNINGOLT és 7-8 évvel fiatalabb sportrobesz,akkor az csak az első kanyargós részig tart,mert utána jön a csúnya alázás,úgy otthagyja ezeket a feleslegesen vastag kerekű sportszarokat mint a pinty...a kanyarsebessége hihetetlen,mindig a 125 ös GP gépek jutnak ilyenkor eszembe...Nekem még a formája is nagyon tetszik,de másnak is,többször előfordult hogy piros lámpánál átszóltak,és kérdezősködtek a motorról...de nemcsak a kinézet miatt,nem értették hogy egy ilyen nagymama robogó(még a színe is...vajszínű,színre fújt GIVI dobozzal) hogy mehet ilyen k.gyorsan...:-) A dobozom miatt nem gond a csomagtartó hiánya...egy kis bevásárlás simán belefér,nem kell autókázni...ezen is elég sokat lehet spórolni...
Itt Bp-en hasznalom,tavasztól-őszig,melóba járásra,ide-oda futkározásra,és max lemegyek vele Velencére...
Az út a munkahelyre BKV-val 1 óra,kocsival 45 perc,bringával 40 perc,robesszel pedig 20,max 25!
Egy bérlet árából másfél hónapot megyek vele...és nem rohadok a buszon villamoson,nem izzadom magam büdösre,mindenhová percek alatt odaérek,és nem vagyok senkihez sem kötve...
Fékek elmennek,meg lehet vele állni,de nem egy katarzis...mondjuk meg is értem...ilyen motort sokan használnak csajok/hölgyek is,nem lenne szerencsés betonfal féket rátenni,sokan a motor előtt kötnének ki...
Fogyasztás abszolút jobbkéz függő,mértem már 3 lityit is,de egy húzósabb nap után volt hogy 4-4,5 liter jött ki...
Az motor erősségei:
Nagy kerekek,klassz design(ízlés dolga de nekem nagyon bejön),megbízható,erős,olcsó és mindehol kapható alkatrészek,könnyen tuningolható,viszonylag kis fogyasztás. Tudom a házunk(panelház)alsó,zárt folyosólyán tárolni ingyé,mert olyan picike,nem zavar senkit sem.A házmester bácsi feleségének a nagy kedvence,mindig áradozik róla,tavaly még ki is próbálta a parkolóban,aranyos...:-)
Az motor gyengéi:
Érzékeny a külső hőmérsékletre,nyári kálnikulában nem igazán akar hasítani,inkább a hűvösebb reggeli és esti levegőt bírja,de ez nagyjából érthető is(sima ventillátoros léghűtés)... Szar hátsó dobfék.Csak városban kényelmes,60-70 km egyhuzamban kínzópad szerű...lent voltam vele az MX2 VB itthoni futamán,az már kicsit sok volt vele,jó mondjuk eltévedtünk és egy 40-essel többet mentünk...
Hátsókerék defekt javítása egyenlő lehet egy egyetemi emelt szintű matekvizsgával...mindent le kell bontani róla,még a kipuffot is...nyáron 40 fokban ez jó móka lehet,pláne ha még sietsz is...vagy viszel magaddal azbeszt kesztyűt,vagy vársz míg kihűl,és akkor még nem is szereltél,és nem is kerestél gumist a környéken...
Ennek ellenére IMÁDOM,ha váltok motort,akkor sem adom el,egyszerűen nincs szívem hozzá,odaadom a páromnak...mert neki is a szíve csücske.
Ja,igen és a lámpája csak városban elég,ne nagyon menj vele este országútra...az csak arra van hogy lássanak...:-)
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
BAH csomópont-robogószervíz
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 12000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 7 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |