A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

SL 750 Shiver 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nem visszaszól, hanem durrog

Szöveges ítélet

Mivel új a motor, rossz tapasztalatom még nem volt vele. :-)
Egy éve vásároltam egyet használtan, miután eladtam a megbízható, de már unalmas CBR 600 F4i-t. A tudattal, hogy rossz előítéletek keringenek az olasz gépekkel szemben. Én ennek ellenére V2-est és olaszt szerettem volna, idomok nélkül. Legyen egy kicsit nyersebb, férfiasabb! Mivel a monster kevésbé használható, kisebb és drágább a Shiver mellett döntöttem.
Aztán amikor megvettem és döntöttem, egyre jobban tetszett.
Az üléspozíció sokkal jobb, mint a Hondán volt, ennek fordul a kormánya, városban nagyon jól lehet vele lavírozni, tehát hétköznapi használatra is tökéletes. Ahogy a többiek is írták, egy-egy lámpás megállásnál tényleg nyomja a combokra a meleget, ami tavasszal és ősszel még jól is jön.
A kijelző párásodása nálam is jelentkezett a jobb alsó sarokban. Mivel a Hondán is hasonlóan, nem adtam neki nagy jelentőséget.
Valamint kuplung- és fékfolyadék tartályok szivárgása is, (ez viszont idegesített) ezt membrán cserével orvosolták (Alkatrész+szerviz 30.000 Huf) Azon kívül a szokásos kopó alkatrészeket kellett cserélni.
Fém fékcsövek, Sachs rugóstag, állítható fék-és kuplungkar, excenterrel állítható váltó és fék gyárilag, motor karakterisztika választó... A Hondán egyik sem volt.
A fogyasztása meglepő volt, 4,5-5 l/100km. Igaz 160 fölött nem nagyon megyek vele, mivel már erősen tol a szél. :-) (Honda 6-9,5 között evett.)
Túrázásra teljesen alkalmas. A 15 l-es tank nem óriási, de így is 300+ km a hatótáv. A kanyargós útszakaszokon pedig simán lehet tartani a tempót a sportmotorokkal, sőt...
Na és a hangja. :-) Már alapjáraton is szépen puffog, aztán ha gázt adsz külön élvezet. Olyan szépen visszadurrog visszaváltáskor...
Az ereje? Amire használom, nekem elég. Különben Tuono-t vettem volna. :-) A teljesítmény leadása is jobb, mint a sornégynek. Jól 4000-8000 1/min alatt érzi magát. Ebben a tartományban bármikor tettre kész.
Az elektromos gázkar negatívumát én nem tudom alátámasztani, pedig nem nyugdíjas stílusban vezetek.
Ami azonban nem tetszett, hogy durván felveri a vizet / sarat.

Remélem, az új gazdája is elégedett lesz vele!

Szóval elégedett voltam és döntöttem úgy, hogy hosszab távra, beruházok egy újra.
Ez már a frissített verzió. Mások a lábtartó konzolok mind elől, mind hátul, van egy pici fejidom, ami jól néz ki, de én nem vettem észre különbséget a szélvédelemben. :-) ABS-es, ennek a modulját takarja alul egy kis hasidom. Hatását a hátsó fék használatakor néha érzékelem, viszont mivel nagy vészfékezésre még nem volt szükség, az első fék használatánál még nem tűnt fel.
Egy árnyalatnyit lehet, hogy alacsonyabb, mint a régebbi. Nekem azzal sem volt problémám. 175-178 cm alatt viszont valószínűleg nem fog teli talppal leérni a motoros lába.
A fogyasztásom az első szervizig kicsit magasabb volt (5,5-6 l), de olajcsere után visszaállt 4,5-5-re.
A durrogás még nem olyan erőteljes, mint a régebbin, de a km-ek gyarapodásával szépen alakul. :-)

Még egy pozitívum: nem sok jön szembe. :-)

Ha elértem a 6.000 km-t, majd aktualizálom a jelentést.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Cytibike, Győr

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 1100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? CBR 600 F4i Következő motorja? Valami olasz V
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.