Nagyon szerettem
Szöveges ítélet
2005-ben vettem a motort amikor megjelent. Egyből beleszerettem amint megláttam.Szerintem a legszebb 50-es amit kapni lehet manapság.Nem bántam meg a vételt igaz borsos volt az ára,de ezért kap is cserébe valamit az ember. Az enyém a factory változat volt ez az alap modellel ellentétben injektoros,illetve a fedélzeti computer többet tud. Méri a sebességet,víz hőmérsékletet 2különböző napot el tud tárolni;napi km,összes,menetidő,legnagyobb sebesség. Ezen kívül tud még stoppert,meg van benne egy diagnosztikai központ ami kiírja az esetleges hibátkat. A motorja igen erős,nem akadt ellenfél az 50-es kategóriában.80-at megy 60ig dinamikus,az injektornak köszönhetően gyorsabb a karbisnál illetve egyenletesebb kifinomultabb a járása és emellett beérte kb 2-2.3 literrel nyélen.Futóműve iszonyatosan kemény és ehhez még hozzá jött a nagyon kemény ülés. Állítólag "sportos" szerintem kényelmetlen.Nagyobb úthibán ugrik az ember.De ennek köszönhetően a kanyarokban nagyon ott van,szinte minden kanyart nyélen be lehet venni.Megbízhatósába szerintem jó,igaz a szerelők nem ezt mondták.Van sok olyan aminek a baját sem tudják megállapítani.Nekem pl mindig tökéletes volt.Igaz volt egy kisebb malőr de a szerviz hibája volt mint utóbb kiderült.Elindulásnál kb olyan 5000fordulat környékén elkezdett lehörögni nem akart gyorsulni majd amikor átért kb 7000ren elkezdett normálisan menni.Voltam vele a szervizben nem tudták mia a baja.Szoptam vele egy csomót,már gondolkodtam hogy eladom,de aztán olvastam egy forumon hogy ezeken szoktak szoftvert frissíteni.Itt Pécsen még nem volt ez a bizonyos Game Boy de Kaposváron megcsinálták.Állítólag módosul ezzel a befecskendezés meg az olajellátás meg még pár dolog.Rádugták ráfuttatták az új szoftot és egycsapásra tökéletes lett,semmi torpanás csak szép egyenletes gyorsulás és a menetteljesítmény is javult.Mint kiderült ezt az első szerviznél kellett volna elvégezni a folytáskivétel miatt.Szoptam vele eleget.Cserben sohasem hagyott a 10 000km alatt,hosszú állás után is egyből indult pörcre.A szervizesek ennek ellenére nem ajánlják ezt a modellt mert instabil.Inkább a karbisat kell venni szerintük.Lehet igazuk van de én megint az injektorosat venném.Szép a forma szép a digit kijelző,nagyot mutat,gyors és keveset eszik,kiváló a futómű.Elöl hátul tárcsafék van jól adagolhatóak,jól fognak.Sisaktartóba egy egész sisak csak úgy fér be ha az ember ráfeszegeti az ülést.Van még egy kis tároló az ülésbe integrálva illetve van szatyortartó is.
Én nagyon szerettem ezt a motort és megbántam hogy eladtam,szerintem kitűnő választás!
Hibalista
- egszer kiment az egyik teleszkóp szimering és szivárgott az olaj belőle. Gariban fél óra alatt cserélték.
Ide hordtam szervizbe
Motorsport Szabó
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.2/10) |