A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Atlantic 500 Sprint 2004 (460)

Atlantic 500 Sprint 2004 (460) 

Az ítélet értékelése
4,2(6 db)

Mindenhova robogó

Szöveges ítélet

2007 júniusában vettem, 1 évesen 16000 km volt benne. Szóval az első gazdája használta rendesen, de el is vitte szervizbe, mert volt szervizkönyve. Volt rajta egy Finster dob, totál üresen, így olyan hangja volt, hogy minden autó riasztója beindult amerre jártam. Ez nagyon zavart, és mivel szerencsére megkaptam hozzá a gyári kipufogót is, már az első este vissza is tettem rá azt. Több szempontból is jó volt ez, mert vissza jött a nyomatéka a gépnek, másrészt később olvastam, hogy az ilyen kiherélt dobok nem tesznek jót a szelepeknek. Ezután boldogan, és csendben, intéztem vele a dolgaimat a városban, és túráztunk a párommal a hétvégén az ország különféle tájain. Annyira belejöttünk ebbe, hogy még a Grossglocknerre is elmentünk egy pünkösd alkalmából. Jelentem, egy ilyen túrát is meg lehet csinálni vele. Rengeteget lehet pakolni az ülés alá, és egy nagy, 40 literes dobozzal, plusz egy hátizsákkal, 2 személynek is elegendő. Robogókhoz mérten szerintem jó futóműve van, nem annyira kanapés mint egy Burgman, de nem is annyira sportos mint egy Nexus, pont a középutat képviseli. Én 182 cm vagyok de elfértem rajta, bár a deréktámaszt kivettem a helyéről. Az első féknél kicsit kevés az egy tárcsa, de végül is ez nem sportmotor, együtt használva a fékeket azért meg lehet állni. A blokk tartós darab, 6000-es intervallummal (olaj, szűrő, gyertya, hajtószíj). Sajnos 12000-enként kell cserélni a szíjat, ami 20e Ft! Csak legyen alkatrész! Én jártam úgy, hogy akkor romlott el a benzinpumpa, amikor az Olaszok éppen szabadságolták magukat nyáron 3 hétre, és nem lehetett szerezni sehonnan. Hibaként még annyi volt vele, hogy eltört a légszűrő ház, így azt is ki kellett cserélni.
Más gond nem volt vele, de 2010-ben beleszámoltattam egy váltós motorba.
Jó volt vele, szerintem szerethető darab. Nem olyan nagy, így városban is elfér, de túrákat is meg lehet vele csinálni.

Hibalista

- Benzin pumpa, légszűrő ház törés, fezszabályzó,

Ide hordtam szervizbe

Mille Motor, Dunakeszi. Nem csoda, hogy megszűntek!:-(Az András mindig segített ha tudott, de a többiek, inkább hagyjuk:-(

Értékelése: 2

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (7) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 16000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 19000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Leonardo 250 Következő motorja? GSX 650F
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.