Millenium Falcon
Szöveges ítélet
Véletlenül akadtam erre a típusra, eredetileg RSV-ket nézegettem. Történt ám, hogy egy szép tavaszi napon Baltonfüreden megpillantottam egy Falco-t. Szerelem volt első látásra, ami azóta is tart. De mint minden szerelmet, ezt is folyamatos törődéssel lehet csak fenntartani. Kivánja a minőségi olajat 5000-ként, a mindig top állapotban levő minimum 200A indítóáramú akkumulátort, és a rendszeres légszűrőtisztítást. Ezek a dolgok amikre oda kell figyelni, ő cserébe olyat dolgot ad, amit még egyik motorom sem adott: a motorozás igazi élvezetét. A megfelelő adrenalin szintet 3500-as fordulat fölött egyenletesen adagolja. Nem húz, mint a soros motorok, hanem tol, de rettenetesen. A LeoVince SBK dobok, a K&N légszűrő, az ezekhez hangolt gyújtáskép, valamint a 16:44-es lánckerék áttét igazán jót tett neki minden tekintetben. A motor rettenet nyomatékát tempós visszaváltáskor a csúszókuplung csillapítja valamelyest, a fékek harapósak. A hátsó rugóstag cseréje után pályára is kimerészkedhetünk vele, biztosak lehetünk benne, hogy féktávon illetve kanyaríven nem lesz vetélytárs, legfeljebb a célegyenesben fújják ki az orrunkat a sornégyes ezres pajtikák.
Hibalista
- Amik elromlottak:
- Kuplung alsó munkahenger 10.000 Ft
- Szabadonfutó 52.000 Ft
-
- Amit érdemes kicserélni:
- Hátsó RSV rugóstag (használt + teljes felújítás) 32.000 Ft
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 41100 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 37800 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | GPZ 1000 RX | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.6/10) |