A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Aprilia SR50 (49 cm3)

Aprilia SR50 (49 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Matt fekete maffiózó

Szöveges ítélet

Az Úr kettőezer-tizennyolcadik esztendejében, böjtelő havában elkerült tőlem kedves kis autóm, Maruci 800 DX. Vágyódtam egy feleannyi kerekű kétszer olyan erős gépre, azonban teljes felelősségtudattal felvértezve nem egy 800-as nagy motort, hanem egy 50-es kezdőrobeszt néztem ki magamnak részben azért, mert legfeljebb 125-öst vezethetek.

Korábban a Robogóblogról, Kőbájkertől, és egyéb helyről gyűjtöttem infókat, majd miután a Totalcaron azt olvastam, hogy a TB24-en is helyt állt, ezt kezdtem el keresni. Hamar belefutottam Szerelőbarátba (aki nem szerzetes), ő felajánlotta bárhonnan szerzett kihasználatlan, valami balf*sztól(sic!) szervált, matt fekete old SR-jét, kipróbálásra. Belementem.

Néhány hetes próbán volt nálam, pár régebben robogózó komával el-eljártam a kertek alatt, elmondták a tapasztalataikat a sajátjukról, mikkel számoljak ha tulajjá válok stb. Tetszett. Lógott a sztender, aksi halott, üzemanyagszintet nem jelez, a komplett magyar labdarúgó válogatott nem rúg ennyiszer labdába, mint én a berúgókarra ez idő alatt. Még mindig tetszett.

2018. júniusában került a tulajdonomba a srác.
Évjáratát nem sikerült kideríteni, 20 körülre saccoltuk,de a matt fekete kókányszprézés tűrhető lopakodó fizimiskát, a piros rugó vadságot s az arany felnik eleganciát kölcsönöztek neki.
Új fékolaj, alapjárat-optimalizálás, fékek beállítása, új aksi, új indexfolyadék, bukó, kesztyű, kész volt a szett!
Azóta csak néhány km került bele, roppant jó nem rugdosni hanem önindítózni, szintén az aksitól hitelessé vált az üzemanyagjelző, új sztenderrugók a helyükön. Nagyon kedvelem!


/folytatása következik a bővülő tapasztalatok megszerzését követően/
/képek később!/

Hibalista

- A hosszú állás és circa 20 év a következőket hozta ki rajta:
- -középsztender rugója kinyúlt
- -maga a sztender elhajlott, ill. az előző tulaj mókolt rajt'
- -féket húzva zéró féklámpa
- -pirosnál ledadogott
- Ezeket gyorsan orvosoltuk, azóta csak örömforrás a kicsi. :)

Ide hordtam szervizbe

Kedves barátom, szerelőként működik, teljes átverésmentesség!

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (5) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 14450
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.