Malossi cumókkal fasza kis gép!!
Szöveges ítélet
Ez az aprilia sr a legjobb motor!!!Amikor megvettem akkor már régóta ilyet akartam és baráti körben mindenkinek ilyene volt(5db)Amikor sikerült találni 1-et és megvettük jártam vele egy ideig és kiderült szépen lassan hogy valószínű nem csak a burkolat volt összetörve,de nem is lett volna vészes mert semmi olyan baja nem volt,szóval kitartott mellettem!Egy gyári henger volt benne Leo Vince Zx csővel és komplett Malossi varioval,ami lehetett az malosssi volt a blokkban.Nagyon jól ment 90-95. (70es henger nélkül!)!NEM óra szerint!!a gyári órája nagyon csal!!Az enyémbe 120as óra volt.Enni keveset evett és csak a gyújtó gyertyát kellet cserélnem 1x.Ameddig nálam volt ,nagyon jó volt de úgy érzem pont időben adtam el mielőtt kijöttek rajta a problémák.
A körülöttem lévőknek mindekinek a gyertyával kellet szenvedni durrogott,püffögöt,érdekes volt 1hónapot bírt ki a gyertya.Az enyém szerencsére nem csinált ilyet.
Akinek csak ide-oda mászkálni kell a motor annak tökéletes gyárin aki meg szeretne vele valami kezdeni az NE Di-techet tuningoljon és ne hajtsa ki az agyát!!
Hibalista
- gyertya,km-óra,szilentek,
Ide hordtam szervizbe
magam csináltam
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 13000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |