A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 1992 (50)

Sr 50 1992 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Latin lover

Szöveges ítélet

Megelégelve a pesti autózást, megoldást kerestem. A megoldás egy kb. ´97-es SR50 lett, abszolút kezdőként ültem rá, sok év autókázás után. Az eladó nagyon segítőkész volt, a robogós topikban meg elmesélték mit kell vegyek még. (ruha, kesztyű, sisak, ilyesmi)

Egy év alatt annyit nem tankoltam a kocsimba, mint amennyiért vettem, tehát a járgány árában nullán vagyok, mivel én télen is robogózom, a védőfelszerelés ára is gyorsan visszajön.

Mivel - mint minden használt robogónak - ennek is nyilván mozgalmas előélete volt, kapott új gyertyát, ettől jobb lett, kapott új kuplungot, ettől menni is kezdett, meg új szíjat. Munkába járáshoz használom, napi 20 km odavissza, a menetidőm a felére-harmadára csökkent, a fogyasztásom meg kb 3,5 l/100km
Ennek még van rendes sisaktartója, nem kell hátizsák, karbis, vizes, szóval megyeget is. Óra szerint 90-et megy, ez a valóságban cca. 75 km/h, ez nekem elég is. A műszerei már csak akkor mutatnak bármit, ha az olaszos tempramentuma úgy diktálja, de nem izgat, üza 8 liter fér bele, a vízhőfok meg mindegy, ha megragad hazatolom. A visszajelző lámpák furák, a szegénységjelző már fél tanknál világít, az olajhiány viszont pont 1 liter elfogyásakor jelez. Fékje jó, városi közlekedésre príma. Egyszer Tárnokig merészkedtem vele, hát nem erre való :)
Az elektormos rendszere a 10 év kókányolásnak hála kicsit bizonytalan, hol van világítás, hol nincs, a burkolat leszedése horror, millió csavar, ebben szinte mind más.

Mivel sosem motoroztam ezelőtt, nincs viszonyítási alapom, ha jobb utak lennének a fővárosban, szuper járgány lenne. Az első teló szivárog, alig csillapít, de hát ez van. Repsol competitiont kap, hogy érezze a törődést, meg 95-öst, hogy én kevésbé érezzem a törődést, bár mindegy, 98-assal is ugyanígy megy. Olaszos.

A dugóban álldogálás helyett most haladunk, a robogó meg én.

Összefoglalva: sosem hagyott ott, bármi gondja olcsón megoldható, biztosítása egy évre nincs 4ezer nekem. Nagyon elégedett vagyok vele, hatalmas könnyebbség a mindennapokban. Jó döntés volt a fővárosban robogóra ülni.

Hibalista

- kuplung cserés volt (párezer pénz)
- szíj cserés volt (fillérek)
- első világítás (másfél méter szigetelőszalag, másfél óra meló)

Ide hordtam szervizbe

cimborához ment nagyritkán

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1997
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 10700
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.