Könnyen megzabolázható szivar
Szöveges ítélet
Miután ellopták az előző gépemet, mielőbb pótolni kellett. Az előző is Aprilia volt, a név tehát adott. Napi használatra kerestem 50-est és léghűtésest, így elég hamar elköteleztem magam a Habana mellett. (Néztem SR-eket is, de nem tetszett, a Mojito pedig megfizethetetlen.) Habanaból viszont nem sok volt, így sok időt töltöttem a kereséssel.
Végül ez a lecsoffadt tűnt kompromisszumos megoldásnak, mert azt gondoltam, hogy amit én újítok fel rajta, az rendben lesz.
Vételárral együtt most tartok kb. 240 ezernél. (Ebben benne van egy alkalmatlan gumiszerelő keze munkája is, aki nem tudta az abroncs cseréje után normálisan visszatenni a kereket, az vagy szorult vagy lötyögött. Új kerékcsapágyazás lett a vége.)
Mindezzel együtt nagyon bejön a kicsit hintós érzés. Nem egy versenygép, de a 60, 70-et stabilan tudja. A korábbi Sonic-hoz képest iszik rendesen, valamivel 4 liter fölött megy százon.
Amivel nem számoltam, hogy a chopper kormány miatt a dugóban nehezebb vele elférni az autósorok között. Azt is sajnálom, hogy a sisak nem fér be az ülés alatti tárolóba, így intéznem kell egy csomagtartó beszerzést is. A 16 éves kor nem sokára egy üléshuzat cserét is indokol, ebből látszik tehát, hogy egy ilyen korú járgány szerető gazdát és állandó buzerálást igényel.
Hibalista
- Az egész gépet ár alatt vettem, ezeket kellett nyomban cserélni:
-
- Index relé
- Tansapka & olaj beöntő gumisapka
- Gumiabroncs elöl, hátul
- Sebességmérő óra komplett + spirál (köszönet az e-baynek)
- Hátsó féklámpa kapcsoló
-
-
Ide hordtam szervizbe
Csabi nagyon vágja a témát a XVI. kerületben
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | Sonic 50 | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |