Kiszolgálás felsőfokon kis teljesítménnyel
Szöveges ítélet
Első nagymotorom (elnézést kérek azoktól, akik nem sorolnák az óriás robogókat a nagymotorok közé, de egyszer azért próbáljanak ki egyet személyesen, garantálom, meg fog változni a véleményük!), így természetesen azonnal ámulatba ejtett. Mivel sokat járok vele dolgozni hosszú távra (100-800km), elsődleges cél volt a kényelem és a szél-, esővédelem. Tökéletesen azt kaptam, amit vártam. Mindegy, hogy városban, országúton, vagy autópályán használja az ember, nem kell vele szégyenkezni. Végsebessége 170 felett van, gyorsulása városban (50-60-ig) felveszi a versenyt a nála nagyobb motorokkal. Szélvédelem 130-ig megfelelő, e fölött már nagyon rázkódik a sisak. Oldalszélra viszont nagyon érzékeny.
A műszerfalon mindenféle információ leolvasható, és a legkevésbé sem érzékeny a napsütésre. Az ülés alatt fantasztikus méretű tároló van, a hátsó dobozzal kiegészítve kb. 90 literes rakodótér áll rendelkezésre.
A futómű természetesen a kis kerekek miatt hagy kivánnivalót maga után, a rossz utakat keményen érezni a vezetőülésben, a hátsó ülésen meg kimondottan kellemetlen. Jó úton azonban nagyon könnyen vezethető, nekem a fékek is elég erősek voltak.
Egyetlen problémám van csak vele: a teljesítménye 100km/h felett már nem az igazi, és mivel sokat járok vele, gyakran tapasztalom, hogy egy-egy előzésnél elkelne még jó néhány lóerő. Ez az oka, hogy fájó szívvel, de lecserélem év végén.
Hibalista
- Csapágy a kerékhajtásnál
Ide hordtam szervizbe
PZS Motor Szombathely
Udvarias, gyors, olcsó szolgáltatás, mindenkinek javasolni tudom!
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 17000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.3/10) |