A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

RS 70 tuning 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Kis szörnyeteg..:)

Szöveges ítélet

Ha valaki meghallotta az ismerőseim közül hogy 70-es, mindenki fikázta, lealázta látatlanul.
Én 2 évvel ezelőtt egy gyárilag 50 cm3-is motorral vettem, de tettünk rá egy Polini tuningos 70 cm3-is hengert.
A gyorsulása fényévekkel jobb lett, ha valaki nagyobb motoros ezt elolvassa azt hiszi hogy hülye vagyok, de nem.
Nemcsak hogy gyorsulásban, de végsebességben is sokkal jobb lett, és ami talán meglepő, egy Gilera Runner 125-öst is elkentem vele.
Pillanatok alatt elérte a 100 km/h-t, a kategóriájához képest.
A fogyasztása sem lett ennek ellenére sokkal több, talán egy fél literrel.
Én csak félszintetikus 2t motorolajat használtam, mert nem kell 3000 Ft-ot elkölteni ahhoz, hogy jó motorolajat kaphass ezekhez a gépekhez.
Végre, a 70cm3-is motornak köszönhetően, nem kellett agyonpörgetni mindig ahhoz, hogy végre megmozduljon és a kocsik ne toljanak agyon.
Sárga lámpa után adtam egy gövér gázt, és már nem is láttak, persze ha valaki is versenyezni akart volna velem a Trabantok, Zsigulik, Polskik kivételével semmi esélyem se lett volna, hisz ez csak egy 70-es, nem egy 1000-es.
Elég jókat gyorsulgattam vele esténként a robogók és a 125-ös gyorsaságik ellen, sokszor győzedelmeskedtem vele.
Nem beszélve a hegyi menetről, a nagykanyarkból álló szakaszokon kocsik ezreit aláztam le, még úgyis, hogy ott már versenyben voltunk sokszor.
Jól emlékszem arra, amikor egy 125-ös Cagiva Mito-s gyerek adta az ászt, keménykedett, egyenesben persze ott is hagyott, de amikor eljött a kanyarok hada, úgy otthagytam, hogy mikor megérkeztem az úticélomhoz, várnom kellett rá vagy 3 percet egy mindössze csak 8km-es szakaszon...:)
Szóval ezzel nem magamat akrom dicsérni, inkább a motort hogy lehetővé tette ezt nekem.
Ha még ezek után azt is hinné valaki hogy soha nem ültem nagy motorn az téved, mert a tesómnak van egy 500-as Hondája, amivel nem egyszer közlekedtem, szóval tudom hogy mit tud egy nagyobb gép, és ezért is írom, hogy a kategóriájához kell mérni, nem egy 1000 cm3-hez.
Elég sok motoros lefikázta, de amikor megláttak városon belül 120-al repeszteni, megváltozott a véleményük a mociról.
Alapjában véve 50cm3-ben is jó gépek ezek, csak gyengék ehhez a "nagy" kasztnihoz.
Aki Apriliát szeretne, annak tökéletes ez a motor.

Hibalista

- Váltókar, lánckerék, km/h spirál.

Ide hordtam szervizbe

Magamhoz..:)

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1998
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 300000
Megbízhatóság (7) Vezetett km 9000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? NSR Következő motorja? Er 5
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.