Kis RS
Szöveges ítélet
2008. februárjában vettem 19 600 km-errel. Az első váltós motorom volt, előtte egy robogót nyúztam. Elvittük szerelőhöz átnézetni, kicseréltetni a kuplunglamellát mert el volt kopva. Miután megvettük, levettük az idomokat, amiket nem gyári csavar tartott, néhol facsavarral volt odafogva az idom. Kicseréltük őket gyárira. Az indexek kis méretűek voltak, azok is repültek. A kényelmességről: eddig max. 250 km-ert mentem egyhuzamban, háát nem volt kellemes, mert eléggé kemény az ülés, de néha egy pihenővel nem volt nagy gond. Teljesítményre pedig nem kell csodát várni egy 50-estől, eddigi csúcs óra szerint 105 km/h, de múltkor egy Kawasaki Ninjával mentem, mikor nekem mutatott 100-at akkor neki még csak 90-et. Persze nem teljesen gyári, van rajta egy Arrow kipufogó, egy 19es karbi, és a blokk is fel van újítva. Fogyasztása így kb 3-4 liter/100 km. Egy tank benzinnel eddig 310 km-ert tudtam menni. Olajat kb. 1-1,5 havonta szükséges venni, full szintetikus (Agip Speed 2T). Mivel 10 éves, ezért ne csodálkozzunk ha elszakad egy-egy bowden, ahogy velem is történt, júliusban a kuplung, augusztusban a gáz. De ha figyelünk rá, és rendesen karban tartjuk, és nem 12 ezernél használjuk folyamatosan, elég megbízható. Pakolni csak az "utas"ülés alá lehet, ide befér egy kisebb szerszámkészlet, meg egy zacskó eü. csomag, nagynehezen. Egyébként ahoz képest hogy 50-es, nagy testű, többen kérdezték már hogy hány köbcentis. Összeségében nagyon jó kezdő motor, és meghálálja ha törődünk vele. Eddig nem hagyott ott sehol.
Hibalista
- teleszkóp szimering, gázbowden, kuplungbowden, fékbetét,
Ide hordtam szervizbe
Daróczy Attila.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1998 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 19500 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 4 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.9/10) |