Kecses agresszor
Szöveges ítélet
A gyönyörű forma egyből megfogott és a mai napig rabja vagyok. A japó motorok elbújhatnak designban. A V2 motor miatt nagyon kecses, bármilyen helyzetet nyomatékból megold (95Le - 84Nm). Futóműve már-már sebészien precíz, a hatalmas radiális fékek (brembo)pedig mennyeiek. Az elektromos gáz (ride-by-wire) könnyedén megszokható és kellemes komfortot biztosít a mindennapokban. A választható sport üzemmód (3 gyújtástérkép) pedig igazi agresszorrá változtatja gombnyomásra a motort.
A teleszkóp szimering a harmadik évben elkezdte engedni az olajat, garanciában cserélték (Showa gyártmány, nem az Aprilia hibája). Kapott ezenkívül egy szoftver frissítést, ami által sokkal kezelhetőbb lett a motor sport üzemmódban. Az átlagfogyasztásom jelenleg 5.3L, amivel nagyon elégedett vagyok.
Városi közlekedésre vettem, erre tökéletesen megfelel. Az üléspozíció nagyon kényelmes, nem kell hajlongani mint egy sportmotoron. A menetkomfort kb 120-130 km/h-ig megfelelő, felette nagyon kell kapaszkodni (185cm). A legutóbbi olajcsere után a váltója is finomabban működik - ez valószínűleg az adott olaj javára írható. Az 5-6 sebességfokozatok között előfordulhat, hogy lyukat vált, de nem gyakori. A magyar forgalmazó 5 év garanciát vállal a motorra, ez nagyon baráti és egyben megnyugtató.
Eddig minden tökéletesen működik, imádom a hangját. A következő motorom is V2 lesz ez már biztos (esetleg V4).
Hibalista
- Teleszkópszár szimering (garanciális csere, gyárilag Showa) - Hátsó kipufogódob varrat mentén megnyílt (garanciális csere)
Ide hordtam szervizbe
Wilker Honda-Aprilia Szerviz - Fót
Értékelése: 6
Másik szerelő értékelése
Mille Motor - Dunakeszi
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 6800 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | CBR600F | Következő motorja? | RSV4 Tuono |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.7/10) |