A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Na 850 Mana 2007 (839)

Na 850 Mana 2007 (839) 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

Jóindulatú kanyarvadász

Szöveges ítélet

Nem tudom ki írta a "Fityiszt a jövőnek!" c. cikket, de egyben biztos vagyok: sosem ült a Manán!
Ugyanis a motor dinamikus, remek futóművet raktak alá és még okos is..., s nem okoskodik...!
Ja, és a váltóra pontosabb definició a robotizált, mint az automata, ahogy az ülés alatti tank = robogó párhuzamra a BMW-sek is felhördülnének... Persze a cikk pont olyan szakszerű, mint amennyire objektív...
Bár én "csak" használom, de nekem eléggé más a véleményem.
A Mana városi közlekedésben kellően filigrán, nem okoz gondot elsettenkedni a sor elejére, s ha éppen kevés a hely, a V2-es hang jellemzően segít a "tértágításban".
De az igazi élményt a túrákon kapjuk a Manától. A kanyarvételi tulajdonságai hihetetlenek. Ha látni akarod, hogy igazából meddig dönthető, ki kell próbálni álló helyzetben, hogy mikor ér le a lábtartó koptatója... Én meglepődtem...
De nem volt még olyan kanyargós szakasz, amely után (az utasommal együtt) ne vidáman és mosolygósan szálltunk volna le..., ahogy azok a barátaim és utasaik is, akiknek egy-egy rövid (!) kanyargásra kölcsönadtam. Pedig 1000-es vagy nagyobb gépeket hajtanak...
Ha kicsit jobban beleéljük magunkat a kanyarvadászatba, s esetleg korrigálnunk kell, a Mana abban is partner. Jótékonyan elnézi apróbb tévedéseinket és segít kijönni a kényes helyzetekből is. Mégsem illik elcsúfítani a pompás design-t...
Összegezve: a Mana (az utasnak is) kényelmes, dinamikus, kiváló fékek és futómű van alatta, a váltó programozása pedig nagyon jól sikerült. Sokféle motort lehet kapni, a lényeg, hogy minden helyzetben jól érezzük magunkat rajta. A Mana ilyen. Nekem.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Mille Motor Dunakeszi

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.