Izmos olasz :)
Szöveges ítélet
Az én motorom nem sportpro hanem 2000-es évjáratú rs csak nem volt olyan típus. 154 ccm-es polini van benne 32-es karbival szal nem épp gyári. Mikor megvettem rögtön elromlott a gyújtáselektronika amit szerencsére havertól tudtam szerezni 40-ért. A gyári ára 82000FT és az fojtott. Ami azt eredményezi hogy 5-6000 között van egy luk ahol nem húz. Nekem fojtatlan és megy int az ökör:). Még most is megvan nem adtam el és még nem is fogom egy darabig. Ez az első motorom és tökéletes egy kezdőnek mivel előtte abszolút nem motoroztam. Az tény hogy ésszel mivel könnyen lehet belőle perec mivel ha megindul akkor vadállat:). Sokszor használtam pályán egyszer pereceltem is vele ott de semmi nagy baj nem történt idom karcos lett és a váltó összekötő rúdja tört el de azt kicseréltem. Fékei nagyon harapnak 4 dugós elöl 320-as tárcsával hátul 2 220-as tárcsával. Igaziból semmi panaszom nincs rá mivel nagyon megbízható sehol nem hagyott még ott, (de azért tartalékgyertya legyen nálad mert egyszer megszivatott). Most cserélem ki az önindítóban a bendixet mert nem húz be. Láncot lánckereket, fékbetétet és kuplunglamellákat cserélek mert picit csúszik de ez köszönhető a pályázásnak ami nem épp sétamotorozás. Panaszom nincs rá mert nagyon jó gép. Városban nincs ellenfele és pályán is lehet menni vele. Nekem 8-at fogyaszt ha koppon van a gáz városban pályán 10-et. Ez közönhető a 154 ccm-nek is és a 32-es karbinak. De valami valamiért:). Az utazója 120-130.. nekem Balatonig fogyasztott 4,7 l ilyen tempónál.. ennek nagyon örültem.:) Pakolhatósága nagyon tré mivel semmit sem lehet rá rakni max egy hátizsákot felkötni az utasülésre meg egy hátizsák a hátamra és ennyi. De mivel ez nem túramotor ezért ez a dolog nem is aggaszt. ami kell az elfér az ülés alatt. Szerszámos cucc, olaj, iratok. Mentem vele motoros felvonulásra is ami azt jelenti hogy több mint 150 km-t mentem vele egyhuzamban, de nem fájt semmim, még az ülése is egész puha:). Persze kezdetekben fájt a csuklóm de idővel meglehet szokni. Fenntartási költség elég sok mivel benzin + olaj(agip racing2T) nem valami olcsó. De megint csak azt mondom hogy valamit valamiért. Mikor kinyit a power és megindul a gép.. nah az hugyozás:)
Hibalista
- gyújtáselektronika, önindító,
Ide hordtam szervizbe
nem vittem szervízbe hanem apámmal csináltuk meg és így legalább tudtam hogy biztosan jól vannak megcsinálva a dolog és kivan cserélve minden aminek kell
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 13608 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.8/10) |