Itáliai oroszlán
Szöveges ítélet
Elöljáróban annyit, hogy komoly sport, sport-túra motorokról ültem át erre a robógóra. Egy kis testű, de erős robogót szerettem volna, kizárólag városi, autók közötti lavírozásra. Mivel kizárólag japán motorjaim voltak, féltem kicsit az olasz oroszlántól, konkurense volt (nálam) a Honda SH300i-je, de az sokkal drágább volt, és mindenki szerint az Aprilia a szebb. Kipróbálva a Honda szűkebb lábtérrel rendelkezett, nem ment jobban és mint kiderült az is olasz. Szóval megvettem. Ismerkedés gyanánt Pestről Kecskemétre lábon hoztam el és különösebb elgémberedés nélkül kibírtam az utat (ugye bejáratós max. 80-nal mehetett). A végsebessége 120, vagy kicsit felette 95 kilómmal. Még kilencvenről is gyorsul, de itt már azért oda kell figyelni. A szélvédelme megllepően jó, na nincs szélcsend, de a kicsi első plexi teszi a dolgát.
Amit nem szeretek rajta az az első lámpák. Dupla lámpatest van, de csak "félszeműen" világít.
A szervize drága.
A végére hagytam a lényeget! A fékek (gyárilag fémhálós fékcső(!!!!) elképesztően jók. Elöl dupla tárcsa, hátul szimpla és iszonyat mennyire erős és jól érezhető. Példa értékű!
Városban rendkívül dinamikus, remekül fordul. Fogyasztása 3 és 3.5 liter között van.
Hibalista
- Az olajgomba mellett volt egy enyhe olajszivárgás, amit az 1000 km-es szervizen orvosoltak.
Ide hordtam szervizbe
Natix- Kecskemét
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.9/10) |