Iparművészeti remek, mennydörgéssel
Szöveges ítélet
Kellett egy motor.
Fontos volt, hogy minden funkciónak megfeleljen - ezek a munkába járás, szerpentinezés, kirándulás, pályanap voltak. A szempontokat figyelembe véve azért a szubjektív ítélet döntött, kitoltuk a szalonból beindították, és ennyit tudtam mondani: EZ KELL MOST.
Eleinte szokatlan volt, hogy minden kanyarból driftelve távoztam, de mostanra egészen összeszoktunk. Imádom a nyomatékot és a hangját. Pillanatok alatt van 160-on néha észre sem veszem, és az első Brembo-nak hála elég hamar meg is áll. Azt már megszoktam, hogy megnéznek az utcán + mindenki azt akarja, hogy egykerekezzek.
Előnyök:
- Motor, futómű, első fék
- Vezetési élmény
- hang
Hátrányok:
- hátsó fék állandóan levegősödik
- pakolhatatlan (bár lehet hozzá kapni tanktáskát)
- fogyasztás 10 től a csillagos ég, bár el lehet vele menni 7-8 literrel is, de képtelen vagyok nem húzni a szarvát, meg nem is mazsolázásra vettem.
- gumik kb 6000- km-t bírnak
Összegzés: ak megbízható élménymotort akar, és fontos neki a külső + a minőségi alkatrészek, de nincs pénze MV Augusta-ra, annak tökéletes választás.
Hibalista
- semmi
Ide hordtam szervizbe
Mille Dunakeszi:
Gyorsak, ügyesek.
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 3000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 12000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.6/10) |