Igazi olasz
Szöveges ítélet
Nemrég vettem, jobbanmondva cseréltem el a tökletetesen megbízható 50ccm es Benelli 491 Gt sportrobogómat erre. Egy hónapja van nálam, ezalatt mentem vele majd 1000 km-t városban illetve országúton vegyesen. 50es után egyértelmű volt a változás, ezzel nagyon elégedett vagyok, kénymes, könnyen vezethető motor, azt kaptam amire vágytam, kényelmes városi robogó, ami akár hosszabb távokra is gond nélkül elvisz. Azonban ezalatt az egy hónap alatt okozott némi kellemetlenséget, amit a benellivel 2 év alatt egyszer sem éltem át.
Hátsókérékcsapágy cseréje, nem volt drága de egy hétig álltam vele, jöhetett a bicikli :D, ezzel egyidőben a kipufogónak is szörnyű hangja lett, kezdtem megilyedni, zörgött benne minden, végigbújtam a netet, igazából semmi jó megoldást találtam, a szervízben lakatost javasoltak, hogy javíttassam meg mert egy új akár 70ezer Ft is lehet, viszont egy direkt kipufogószervízzel foglalkozó garázs kapásból visszautasított hogy ilyennel nem foglalkoznak, érdekes, akkor mivel??? na mindegy, a megoldás az lett hogy a szomszéd autószerelő haverral nekiálltunk, szétvágtuk és csak egy cső volt tőben letörve a bemeneti végén, visszahegesztettük és kész, a dob belülről meglepően szép és tiszta volt. úgyhogy szerencsére ezt olcsón megúsztam.
Meglepő a motoron hogy 96os és kifejezetten szép allapotban van, sehol egy karc. motorja makulátlan, és ezt eddig a teljesítménye is igazolja, leszámítva ezt a pár "apróságot".
Hibalista
- Eddig 2 db hátsófelüggesztés karékcsapágy, illetve a kipufogódobban szakadt le tőben egy cső.
Ide hordtam szervizbe
city bike
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 11100 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 900 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |