Igazi kanyarvadász!
Szöveges ítélet
Mivel előtte is Apriliával versenyeztem (dragbike moditwin)nem volt idegen a tipus,de az új Tuono a várakozásomat felülmúlta! Csodálatos formája vonza a tekinteteket! Nagyon jó vele városban motorozni,én mindennap használom,csak minusz fokokban vagyok kénytelen nélkülözni. Hosszútávon a szélvédelme nem valami jó,de ezt feledteti a jó nyomaték,váz és futómű. Két év alatt 33000km-t raktam bele,olajfogyasztás nem mérhtő.Most kicsit átépítettem,kicseréltem a futóművet elöl-hátul ÖHLINS márkájúra,valamint a kerekeket OZ kovácsoltra.Elkövettem egy kis esztétikai módosítást is,a kuplungdeknit átlátszóra alakítottam át,természetesen a kuplung is át lett festve a kerék színére (arany).Ezzel az átalakítással megszünt a kuplung csúszó funkciója,de ezt az utcai használat során nem veszem észre.télen ha lesz időm megnitrózom! Ha túlélem,megírom,hogy milyen egy utcai nitrós bringa:-)
Hibalista
- olajgomba
Ide hordtam szervizbe
NATIX Kecskemét
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
ARIZONA MOTORCENTER Kecskemét
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.4/10) |