(Hűtlen) olasz szerető
Szöveges ítélet
Nem köszön vissza minden sarkon egy ilyen motor. Gyönyörű és igazi élmény vele motorozni. Kényelmes, erős - nekem Ő volt az első nagymotorom, neki köszönhetem, hogy a szenvedélyem lett a motorozás. Állítható hátsó rugózás, gyári oldaldobozok, kényelem minden szinten. Sajnos túl megbízhatatlan (Azóta már egy új láncot is elszaggatott új tulajdonosánál.) Ezért nagyon messzire nem merészkedtem vele. Viszont ha valaki kezdő, az első 1-2 szezonra nyugodtan vegyen ilyet. Nagyon könnyen fordul, kezes, könnyű motor.
Rossz terepen is bátran téphetünk vele (homokbányában is voltam vele.)
Imádtam.
Hibalista
- Először zárlatos volt, nem égett a lámpa - ez még teljesen új korában. Az olaj is folyt belőle az első 10e km-en, de aztán azt megcsinálták. Hamar elromlott a vízpumpa szimering - garanciális csere. Aztán kuplungbowden-szakadás 12e km-nél: 2 hét, míg hozzájutottam egy újhoz. Az injektor-visszajelző lámpa folyamatosan ég, nem baj, de zavaró.
- Egyszer gyertya-problémák miatt nem indult (egyhengeres), a baj csak az, hogy mindössze 2e km volt abban a gyertyában. Szinte új.
- A második tele után az akksi kuka lett, pedig fűtött garázsban volt.
- Majdnem 20e volt benne az első gumicserénél, ekkor viszont hátsó kerék csapágyakat is kellett cserélni. (Nagyon fontos, erre minden márkatárs figyeljen oda!!!!)
Ide hordtam szervizbe
Solymár, egykori Aprilia márkaszervíz.
Értékelése: 4
Másik szerelő értékelése
MotorWorld kft
16. kerület, Vajda péter u. azt hiszem (HÉV mentén)
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (2) | Vezetett km | 19800 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.8/10) |