HengerfejHIBA Bajnok !!
Szöveges ítélet
Mindenképpen egy hengeres nagy ccm3 -es motort akartam, megláttam-és bele szerettem (pegaso-k legszebbje- szerintem ez a 1992-évjárat- fekete színű blokkos)túraplexivel,- matt feketére matricázva, -jó ki állással..stb. csurgott a nyálam .. ;)
Viszonylag olcsón jutottam hozzá, mert hibás volt.. természetesen Hengerfej tömítés .. mindegy megvettem, és el vittem szerelőhöz amit szükségesnek láttam (és a szerelő is) kicseréltettem: henger talp tömítés; henger fej tömítés; vezérmű lánc csere; (új -bontott hengerfej- a szerelő tanácsára); szelepfedél tömítés...stb.. 143.000 ft. volt a javítása -és az alkatrészek cseréje..
Ezután kb. 5-6.000 km. után ismételten mutatta a vásárláskor felmerült hibák (hengerfej hiba) jeleit (kiegyenlítő tartályba dolgozott a kipufogó gáz- buborék jött,-és ki is nyomta a vizet egy idő után..)
Rendkívül szerettem ezt a motort, de nagyon nagy csalódás is volt. Ha nem lenne ilyen gyenge a hengerfejnél nem adtam volna el jó sok ideig.. Tulajdonképpen amit rá költöttem azt buktam a fent leírt összeg, plussz a szokásos kopó,-elhasználódó dolgok ára (mert mindig karban tartottam rendesen,-a blokkjáról enni lehetett volna mindig a mákos tésztát..csilli -villi volt nálam..) Ha rá gondolok, -mindig nagyon sajnálom ;(
Most egy Kawa ER5 -öt hajtok, nem olyan élmény vele motorozni mint a Pegával,-de legalább MINŐSÉG..
Hibalista
- Hengerfej tömítés; Hengerfej tömítés; Hengerfej tömítés; Hengerfej tömítés; Hengerfej tömítés, Hengerfej tömítés; Hengerfej tömítés;Hengerfej tömítés; Hengerfej tömítés ; és az alacsony benzin szint jelző -bár az nem zavart..
Ide hordtam szervizbe
Suri - Gödöllő
Értékelése: 4
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1992 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 6000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | xt | Következő motorja? | ER 5 |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.4/10) |