Hamuból igásló:)
Szöveges ítélet
Eddig csak kétütemű robogóim voltak és meguntam hogy azok elég sokat esznek.
Nagyon jókat hallottam erről a típusról és persze 4 ütemű Piaggio blokk van benne ezért döntöttem mellette.Sajnos én legyalogolt fost vettem, de ezt magamnak köszönhetem.Az előző gazdája azt állította hogy naponta munkába járt vele és karban tartotta, na persze.Első fék csontra elkopva, az akksi nem belevaló hanem fele akkora(gondolom azért nem vett bele mert drága), az egész motor át van fényezve csillogó "disco" ezüstre ami nem baj mert elég jól néz ki, csak nem sikerült visszarakni a burkolatot mert csak a lélek tartja össze és most már sajnos szikszalag is.A hajtás a végletekig el volt kopva a szíj már foszlott, görgők szögletesre kopva, a hajtás rosszul volt összerakva és hiányzott egy alkatrész belőle valamint olaj nem volt a hajtóműben amit azzal hálált meg hogy repülőgép hangot adott ki mert annyira elkopott, ez cserés lett.Nem voltak illúzióim mikor használt motort vásároltam, de elképesztő hogy egyes emberek mennyre igénytelenek.Azon gondolkoztam hogy szerintem simán ennyire igénytelen volt a csóka és azt hitte hogy ez így rendben van és Én(balek) meg simán megvettem ezt a levetett szart.
A hajtást teljesen rendbe rakattam és felújíttattam, szíj, görgők, hajtóműolaj, hiányzó alkatrész pótolva és egyéb tákolások kiiktatva.Még van híja, de egyenlőre ennyire futotta viszont szezonra teljesen kész lesz.
A motor még így lehajszolva s pöcc-röff és teszi a dolgát, nagyon jó itt a városban szaladgálni vele.Apropó szaladgálás: a blokk teljesen gyári állapotában 65 km/h-át tud szélvédővel a 90 kilóm alatt, iszonyat jól kanyarodik, alacsony súlypont a fék pont elég, világítás príma(csak városban használom).Visszatérve a teljesítményre egy élettel teli kétütemű után elég nyugdíjasnak érződik, tolakodás, rajtolás esélytelen, a forgalom ritmusát éppen lehet vele tartani, de ha egy autós töketlenkedik előttem esélyem sincs kikerülni mert mire felébred a motor biztos jönnek szembe vagy egy kanyar, vagy simán elmennek előlem.Persze tudtam hogy nem egy vadászgép ezért már vásárlás előtt néztem hozzá tuning cuccot nagyobb hengert és kiput.Lehet hozzá kapni csak fel kell túrni a netet.Kipuból 4 agy 5 fajta van legalább hengerből viszont csak Polini 80 és 100-as aranyárban vannak kb 60Ft de most karácsonykor akciós 44 000Ft.Szándékosan nem vettem 100-125-ös forgalomba helyezhetőt mert ha rendszám nélkül megfog a rendőr az drága mulatság ezen meg vissza lehet cserélni a hengert 50-re a elküldnek vizsgaállomásra, meg ennek a motorszáma is ötvenes. Legalaábbis ez az én elméletem.Ja igen vettem hozzá egy gyári plexit mert elég hideg van már és nagyon jó ötletnek bizonyult aki plexin gondolkozik vegye meg rá bátran mer nagyon jó dolog.Nekem -2 fokig nagyon jó éppen csak a lábamat éri a szél, de tavasszal leveszem róla mert engem eléggé zavar, de most a praktikum volt a lényeg.Mindent összevetve ha az ember kifog egy jó állapotút nem fog csalódni, tényleg nagyon jó motor.A doboz kötelező mert nincs sisaktartó.Én veszek majd rá egy oldal sztendert is mert elég kínlódás felhúzni mindig a középálványra.Alkatrész van dögivel bontva és újonnan is, bár valaminek elég borsos az ára.
Hibalista
- Mivel az előző gazdája elhanyagolta elég sok minden, de ez nem a motor hbája.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 22000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | Aerox,Jog Next Zone,Bw's | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (7.9/10) |