Függőség
Szöveges ítélet
előző motorom egy dl 650. nagyon jó kis motor arra amire kitalálták.mentem vele 19000-t hiba nélkül egy garnitúra gumival.sok motort kipróbáltam közben és úgy gondoltam hogy veszek egy nagyobbat.sikerült mennem egy tuonóval és úgy gondoltam vagy ez vagy semmi.a tuonóból rsv lett mert ebbe sikerült "jól" beszámolni az előzőt.a tesztekből mindenki tudja hogy a futómű nagyon jó de érdemes személyre szabottan beállítani.tetszik hogy 3000-től szabályzásig használható a motor. ez alatt kupplungolni kell és városban elég munkás a közlekedés.a ventillátor 1,2 sebességben mindig megy jó meleget árasztva.ahogy kiérünk a városból egy csoda a gép.erőlködés nélkül gyorsul 2 személlyel is.a teljesítmény bőven elég(nekem) 6.-ban 5000-nél 150-et megy.a féket egy újjal használom többre nincs szükség a hátsó fék gyenge.185 cm magas vagyok nagyon kényelmesnek találom bár 120 alatt eléggé terheli az ember kezeit de megszoktam.ez a harmadik garnitúra gumi a motoron 11600km alatt.most diabló supercorsa van rajta 180/55 szerintem sokkal jobban kezelhető mint a 190-essel.nem olyan érzékeny a nyomvályúkra és sokkal könnyebb dönteni a fogyasztás kézfüggő de 7,5 alá még nem ment.a motor nagyon szerethető imádom hogy ilyen "darabos"érzem a váltót gázra rögtön reagál ,él az egész motor,motorfék jelentős de van csúszókupplung.azt hiszem 2 hengeres volta miatt vagy szeretik vagy nem,nehezebb kezelni mint egy négyhengerest egyszer cseréltem egy fazerrel azt mondta a srác megváltás volt visszaülni a yamahára de tettszett neki a motor brutalitása.néhány kellemetlen élmény:esöben az egyik henger akadozik majd újra megy el lehet képzelni a parát vizes úton.a motor bal elején az idom alatt beáztak a vezetékek azóta folpackot kaptak és nem fordult elő többet.(egy 3 millás motornál azért vicc)előfordul hogy melegen 95 felett csak úgy megáll ez néha kínos!!!mindenesetre nem városi motor országúton pedig tökély!Kezdőknek semmiképpen nem ajánlanám szerintem kicsit nehezen kezelhető!hibái ellenére imádom, nem akarok más motort,mióta megvan még nem láttam ilyet szemben jönni.az emberek megcsodálják,fényképezik a riasztók beindulnak az autókban ahogy elmegyek mellettük.a hang brutál ha többen megyünk hátul vagyok.mindent egybevetve lehet hogy egy gsxr vagy egy r1 felül jobban megy de nem adja ezt az érzést és jó sok van belőlük.ha valakit bővebben érdekel a gép írjon szimarci@freemail.hu
Hibalista
- kupplung rendszeresen levegősödik kb 2 hetente ilyenkor felpuhul a kar és akadozni kezd a váltó.a megoldás 30mp légteleníteni a munkahengernél.
Ide hordtam szervizbe
boglár full-gas tökéletes segítőkészek és ott lehetek a szereléskor
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 4400 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 7000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |