Enduroból supermoto! :)
Szöveges ítélet
Na hát hol is kezdjem....Ez a második 125ös motorom, előtte sok 50es meg 70es gép volt.
Lássuk csak: Eddig 5 ezer kilcsit csavartam bele, nekem mindig van egy óriási problémám a karburálással, de ez majd megoldódik :)
A jó őreg Rotax 123as blokkot kapta anno "93ban. A blokk önmagába véve szerintem elnyűhetetlen ha az ember jó minőségű olajat és minden jót megad neki, gondolok itt az esedékes elkopott alkatrészek cseréjére.
A motor teljesítménye alapszinten olyan 28 lovacska körül lehet, de ezen lehet segíteni a légszűrő és a kipuff cseréjével na meg egy kis hangolással (enyémen egy arrow rezonátor és egy acerbis vég van). Ha ezeket a módosításokat elvégezzük, akkor már terepen is igen jól elboldogul, no de nem mindenhol, azért a rugóútjai ennek határt szabnak (első futóművét a Marzocchi a hátsót pedig a Boge szállította, a hátsó több fokozatban állítható gázos gátló, de sajna ezek olyan 15ezer km-enként megadják magukat).
Nem mondom hogy nem mehetsz ki vele egy cross pályára, mert elmegy ott is, de inkább ne kínozd, ez egy SOFTENDURO. Kerékre 1-2ben föltudod venni, ha van egy kis tapasztalatod.
Most lássuk a fékeit. A fékeket a brembo szállította, mind2 elég jó bár én az elsőt kicsit módosítom. Most éppen supermoto készült a vasból, megállja ígyis a helyét, összeségében szerintem egy jó kis motor nem feltétlen kezdőknek....
Hibalista
- Első teló szimmering,hátsó gátló,fékmunkahenger
Ide hordtam szervizbe
Magam szerelem
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 1993 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 25000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 5000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |