A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 1992 (50)

Sr 50 1992 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Élményrobogó

Szöveges ítélet

Kb. 20-éve motorozok, több mint 40 motorom volt már, (a honlapomon be is mutatok párat: http://www.longjumper.fw.hu/motor/ ) köztük sok robogó is. A 400-as Burgmanomat leszámítva, ilyen jó nagytestű robogóm soha nem volt még. Formailag, funkcionálisan telitalálat.

Alapvetően közel áll hozzám az olasz formatervezők gondolkodásmódja, ami a járművek "bőrét" illeti. A ´97 SR alakja hűen tükrözi menetteljesítményét. Robbanékony, dimanikus, sportos már-már versenyzésre termett. Talán soha nem láttam még ilyen szép hátsó idomot. Esetleg a legújabb SR hetvenes évek műanyag űrvizipisztolyára emlékeztető zárófénye eszi meg korai elődjét a dizájnvacsorán. A motor oldalnézetből, 15-méterről szemlélve arányos, dinamikus vonalakat mutat. Kezelőszervei a kor szinvonalán két szinttel a Piaggio és társai felett áll. Tükrei hasznosak, nem csak szépek. Dupla fényszórója azonban (bár nagyon szép), inkább dizájn elem. Belül egy izzó lakik, az is csak 5-10m-re világítja meg az utat. Ha valamin, ezen lehet tuningolni.

A motorján azonban nincs mit. Az 50ccm-es, vízhűtéses, kétütemű, porlasztós Minarelli blokk, kitünő választás. Jól eltalált futómű, fékek, csillapítás lehetővé teszi, hogy fülig döntsük a motort. Persze ehhez szükség van megfelelő gumikra és némi tudásra is. Részemről a közép állványt le is bontottam.

Ára 90e-170eFt között. Vásárlásnál oda kell figyelni és alku tárgya lehet a :

- kilométer óra meghajtó (kb. 6000-7000Ft)
- első kerék csapágyak állapota (1000-2000Ft/db)
- műszerfal világítás (ledek cseréje nem tétel)
- önindító (ha nem indít, szénkefe, vagy komplett pucolás)
- hajtómű olaj
- gumik állapota (5000-15000Ft típustól függően - R13 130/80 vagy 70)
- kormánycsapágy állapota (könnyen szerelhető)
- első teleszkóp szimmeringek állapota (könnyen szerelhető)
- fékbetétek (3800Ft-az első)
- ! első féktárcsa ! (legyen min. 3mm vastag, 10000Ft a csere - ha nem jó, ! életveszély !)

Mindenkinek ajánlom az SR hasonló kiadásait. A 3.5-4L-es fogyasztást ellensúlyozza a menetteljesítmény (ha kisebb fogyasztást akarsz menj 50-el!, ha képes vagy rá ilyen robogón). 90-es tempó azt hiszem a csili-csala kilóméteróra ellenére is kevés hasonszőrű robi tudja produkálni. Ideális választás olyan embereknek, akik városban laknak, van érzékük a szépre, dinamikusan közlekednek és minden nap megajándékoznák magukat a motorozás magas szintű élményével.

Hibalista

- Semmi nem romlott el rajta. Ami rossz volt az elején megcsináltam, megcsináltattam.

Ide hordtam szervizbe

Szeged Kossuth L. sgt. MotorollerAprilia márkabolt

Értékelése: 7

Másik szerelő értékelése

Szeged Brüsszeli krt. Olasz robogó szervíz

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 21583
Megbízhatóság (10) Vezetett km 2000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.