Egyhengeres élményjárgány
Szöveges ítélet
Kezdő motornak vettem, sokak szerint túl sok a 660-as egy kezdőnek, de szerintem ezt mindenkinél másként van. Szerelni nem szeretek, ezért új motor után néztem. A szűrőn 2 motor akadt fenn: a Kawasaki ER-6n és a Strada. Két eltérő motor, végülis a Strada javára döntöttem, mivel tetszenek ezek a supermoto-enduro keverékek...És természetesen az olasz design - japán technikával..:-))
Kétféle szín van, piros és fekete. Nekem a piros (sunset red) szerelem volt első látásra. A felni minden esetben kék, ezt csak szeretni vagy útálni lehet. Habár kijött már a Pegaso Factory változata is, más festés, aranyozott küllős kerék, Akrapovic dobok, stb..
Szélvédelem nem sok, tavasszal kap egy kis plexit. Az üléspozíció ok, egyenes háttal ülsz, azonban hosszabb távnál gyakrabban kell megmozgatni a farpofákat.. Inkább városi, mint túramotor, ügyes kanyarvadász, mindennapi használatra tökéletesen megfelel. Jól lehet pakolni, a tank felett egy kisebb vízhatlan nyilás pénz, telefon, stb. elraktározására, az ülés alatt pedig egy barlangnyi hely van minden másra. Ezenkívül van még egy doboz is hátul, úgyhogy minden elfér..:-)
A teljesítmény nem rossz, tipikus egyhengeres, egy személlyel ok. Ketten már inkább csak nyugodt motorozásra alkalmas...
Most már kicsit hiányoznak a pacik, meg még egy henger..:-DD Már szemezek az új Shiverrel...de úgy néz ki, hogy a Strada is családban marad...
Hibalista
- Eddig még semmi...klop-klop
Ide hordtam szervizbe
Győr, Alma motor
Telefonos egyeztetés,no problem.
Értékelése: 7
Másik szerelő értékelése
Ügyes srác, végig ott voltam, megmutatott mindent.
Értékelése: 8
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 4500 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 5 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |