A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Scarabeo 500 2002 (460)

Scarabeo 500 2002 (460) 

Az ítélet értékelése
2,0(1 db)

Egy 50 éves fantasztius Ötszázasa!

Szöveges ítélet

Születésnapom alkalmából, megajándékoztam magam egy Aprilia NEW 500-as Scarabeoval.Mivel nem szerepel a típus listán, itt írom le tapasztalataimat.
Motor vásárlásom előtt hosszú időn keresztül tépelődtem és tettem fel magamnak a kérdést,milyen típusra van szüksége egy 50 éves a nagyvárosban is közlekedni kényszerülő, kicsit fázós, két személlyel túrázni vágyó "öreg motorosnak"?
Talán egy Aprilia NEW 500-Scarabeora? Igen! Tökéletes mindenesre találtam,kis önsúly, parádés futómű, fantasztikus korszerű erőforrás, Budapest forgatagában ideális jármű.Korábbi Scarabeokhoz képest az ülés alatt nagy a tároló hely,zárt sisak mellett még sok minden elfér.
Kiegészítőként, az átlépőben rögzíthető tároló táskát vásároltam, ezzel hosszabb túrák alkalmával is komfortos a motor.Hátsó doboz felszerelését nem ajánlom, mivel műanyagból van a "fogadó" nyúlvány és nagyon rezonál.
A környezetvédelmi szigorítások érezhetők az erőforrás karakterén,hirtelen gázadásokra csak "visszafogottan" reagál,ugyanakkor nincsenek detonációs égések,nagyon nyomatékos és jó a fogyasztása.
Országúton két személlyel is jól viselkedik,kanyargós szakaszokon nagyobb motorokkal is tartható a tempó.Végsebességét még nem próbáltam de a 140-et pillanatok alatt eléri.
A száguldozásról már áradoztam, de minden motoros tudja,hogy a fékek talán még fontosabbak!Integrált fékrendszere kifogástalan:jól adagolható,kis kézerővel nagy fékhatás érhető el.
Járatás alkalmával maratoni ülés próbát tettem a gépen,6-órát mentem egyszeri pihenővel.Az utólsó óra már nem esett igazán jól,de ezzel mindent elmondtam a motor kényelméről.
Mindenkinek csak ajánlani tudom a NEW 500-ast,remélem egyre többen leszünk az utakon!

Eltelt egy év és 5000 km. Nagy túrák, agyszellőztető kanyargások, városi "dzsungelharc" van mögöttünk. A motor egszerűen csodálatos, minden téren elégedett vagyok vele.
Még szezonkezdetkor felszereltem egy túra plexit, amiből felül levágtam kb. 100 mm-t. Elcsendesült a világ, nincs huzat megszünt a szélzaj. Annyira bevált, hogy egész szezonban így használtam. A méretigazításnak köszönhetően nem olyan otromba vele a járgány mint eredeti állapotában. Egyedüli negatívum a nagy tempónál jelenkező vákum.

Hibalista

- Még semmi nem romlott el rajta.Néhány szerelési pontatlanságot mindjárt új korában korrigáltam:két első fékcső hozzá ért a sárvédőhöz,kesztyűtartó nehezen nyílt,hátsó sárvédő nyikorgott.

Ide hordtam szervizbe

Ádám-Motor KFT. Megbeszélt időpontban fogadtak,munkájukkal elégedett vagyok.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2007
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 7650
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.