A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Scarabeo 125 1999 (125)

Scarabeo 125 1999 (125) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Eddig megfelel.

Szöveges ítélet

Idén már nem igazán akartam venni semmit. A véletlen hozta, hogy találkozzunk. A 50 ccm-s robogómat vittem javításra és ott említettem, hogy talán jövőre vennék egy nagyobbat. Egy pár éve volt egy 200-s Burgmannom és a nagyrobogók iránti vonzalom még nem múlt el.
Ott állt a szalonban. Egy öregúré volt aki meghalt és mire lezajlott az örökösödési procedúra eltelt egy kis idő. Az örökös nem akarta ezért kb 2 éve állt. Végül is belementem.
Nem igazán nézegettem a Scarabeokat soha, mert igazából a Burgman formája volt nekem az etalon.
Szóval a moci 2008-s és most van benne 1300 km. A formája inkább retrós de szép.Az ülése nagyon kényelmes. Van benne anyag, nem egy könnyű darab. Azért Pesten éreztem, hogy kicsit nehezebb döntögetni mint a Burgmant annak idején. Viszont a nagyobb kerék tényleg áldás a pesti utakon, de jobban éreztem magam az MO-n is ahol tényleg sokat járok munkából kifolyólag.
Sajnos a rossz idő miatt nem sokat tudtam már menni az idén.
Igazából nem akartam nagyobb 4-500 ccm-s robit. Ennek a teljesítménye elég, ha az ember napi ingázás céljából használja úgy 40 -50 km-s távra. Alattam ( 90kg ) 110 km a vége, szóval a 80 - 90-s átlagot szépen viszi. 175-cmmel a gyári plexi elég, nagyobb túraplexivel biztos, hogy lassabb lenne illetve többet fogyasztana. Nekem ez amúgyis egy meglepetés volt mivel az átlag úgy 4 literre jött ki. Ezt magasnak tartom mivel ennyit a Burgman sem evett illetve volt YBR250-sem is és ott is olyan 2,9 - 3,2 volt az átlag.
Az üléspozíció kényelmes. Mivel a tank az ülés alatt van nincs semmi a lábak között, összezárható, nem éri a menetszél és ez jó. A kezelőszervek egyérteműek, a műszerfal egyszerű de szép. Gyorsulása olyan 70 km-ig kiváló, utána lassabban de biztosan megy a végéig. Szóval lámpától indulni és tartani a forgalom ritmusát nem kihívás vele.A hangja is egész jó.
Praktikumról nagyon nem beszélhetünk, mivel a robogókhoz méltatlanul nem tudsz elpakolni semmit. A kesztyűtartónak nevezett gyufásdoboz mintha nem is lenne, az ülés alatti tárolóhely egy röhely. Talán a tárcád, a lakáskulcsod esetleg agy fél literes üdítő belemegy de egy sisak nem, még a nyitott sem. Szóval ha valamit akarsz tegyél fel egy dobozt.

Így belegondolva azoknak ajánlom akik sokat járnak Pesten illetve kisebb távokra akiknek elég a 90km-s átlagsebesség. Mindez persze dobozzal.

Tavasszal folytatom az írást. Akkor viszem szervízbe, kíváncsi leszek az árakra.

Hibalista

- Még semmi.

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2008
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 1200
Megbízhatóság (10) Vezetett km 200
Szerviztapasztalat (0) Átlagfogyasztás 4 l
Előző motorja? Benelli Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.