Eddig jó, maradjon is így
Szöveges ítélet
Több robit megnéztem, de az én hosszú végtagjaimhoz csak ez felelt meg, a többin úgy néztem ki, mnt majom a köször kövön.
Amikor én vettem kilógott keze-lába, de ismerősömmel összeraktuk, mondjuk eleve a vételi ár mellé kalkuláltam a szervizt. Az alkatrész elég lassan jön meg, de szinte gombokért megvan, a bontók gondolom még olcsóbbak. A fékbetét vason volt szinte, olajat a gyárban kapott utoljára, gumik szétkopva, szóval le volt lakva rendesen. Így rendbehozva egyenlőre még nem volt gondom vele. Azt mondják nem rossz konstrukció, hát majd meglátjuk... Sokáig fog maradni, kb amig ki nem esik alólam.
Sajnos az a egy-két plusz lóerő viszont hiányzik, hogy akár dimanikusan is fel tudjam venni a közlekedés ritmusát(gyorsforgalmi, stb).
Ha újra kéne dönteni, megvenném, de egy kicsit izmossabb blokkal, inkább 150-es, 250-es kiszerelésben. Mondjuk így viszont röhejes a fogyasztása, 3 liter alatti.
Hibalista
- variátor szíj, görgök
Ide hordtam szervizbe
Régi idmerősöm, motorszerelő
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 20000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 3000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.1/10) |