Drágaszágom
Szöveges ítélet
Egyszer volt hol nem volt,ott állta a szalonban és szép volt.Röviden ennyit a jó tulajdonságairol.Még annyit,hogy kéthengeres mivolta végett egy élmény menni vele,pláne a bődületes teljesítmény miatt.Kiváló futómű,nagyszerű fékek,gyönyörű olasz design.Olcsó vételár,kivéve a 2008-as modell irreálisan magas ára.Na és akkor jöhet a mese habbal :
Minde szép és jó volt,még tartott az új motor öröme mikor kezdődtek a gondok.Elsőként az elefántok számára is irigylésre méltó méretű elefántfül nagyságú hűtő ékeskedik mind a két oldalon a motoron,ami garantáltan sérülésnek van kitéve,hát így is lett.Ha leér a kormány a földre egy esés miatt,akkor addigra a hűtő már szana-szét van hajolva.Lett rá véve egy gyári hűtő merevítő,hátha ez majd segít a dolgon,potom 25.000 Ft-ért.Egy fillért sem ért mint kiderült.Iszonyatosan gagyi ótvar egy cucc.Csináltunk rá alubol,elég komoly profilok felhasználásával egy hegesztett merevítót amit kitámasztottunk a motorblokk felső rögzítő csavarjához.Ettöl kezdve maximális lett a védelem,de a gyári merevítőt eldobhattuk a kukába.-25.000 kezdésnek(mindenki számlja majd az összegeket).Olajgomba neki állta fosni az oljat össze-vissza verette a blokkot,-2000 ft.Az Olajtartály a két napkollektor méretű hűtő között található és szerencsétlenségére az olaj kimeneti alu csövecske nem valami esés komptibilis,mert a hűtő eltörte és lehettett alushoz vinni hegesztetni.Megint csak áztatott az oil mindent.Egyszerűen rossz helyen van.Kezdett az önindító rakoncátlankodni és nem volt hajlandó életre kelni a masina.Önindító kiszed a blokkbol és lám a tengelyén lévő fogazás letöredzett annak ellenére,hogy az alulméretezett indító motor leégett.Meg lett csináltatva önindtósnál 10 ezezért(-10000 ft),mert a gyári 60-ezres csillagászati ára nem éppen pénztárca kompatibilis.Jó is lett a dolog,de az első inídások után a főtengely végén lévő szabadon futó ami azt gátolja meg,hogy miután életre kel a blokk akkor ne terhelje az önindítót visszafelé.Nos ez béé szart a motoron,vagyis szét tekerte az indtó motort.írány az aprilia szervíz.Kapott egy 2008-as indító motort,plussz hozzá tartozó erősített fogaskeréksort,valamint új szabadonfutót+megmunkkálták a deklit,hogy az erősebb alkatrészek elférjenek benne.(-120000 ft kedvezménnyel),ja és kapott egy 2008-as gyujtásgörbét.Brutális lett a motor,nem lehetett rá panasz egy hétig.Hahahaha.
A motorban alu+CrMo kompozit váz van mint egy deltabox,csak nincs neki alsó bölcsője.Sajnos egy szerencsétlen off-road mutatványtol,mikor oda lett verve a blokk egy farönkre,akkor ketté törött a az egyik blokkfél.Ez felhasználói hiba,nem írható a motor rovására,de a csillagászati szervíz és alkatrész árak igen.MIre nekiestek a motornak megint csak az Aprilia szervízben sok sok hét telt el.Cserélték a motorban a két blokkfelet,mert csak párban lehet kapni (-280000 Ft),szimmernig szett a blokkba(-35000 ft),tömítés szett (-40000 Ft).Cseréltek benn olajszivattyút,vezérműláncot 3124 km-nél!!!!!Főtengely csapágyakat és mindeféle extrém hülyeséget és így lett a számla végösszege -498.560 Ft!!!!!!!!!!!!!!!!!!Na és a motorban körülbelü 3200 km van azóta,olyan 60-70 üzemőrának fele meg és 90 óránál dugó cserés a motor gyárilag.Na ugye abbol kettő van.45-50 ezer darabja.Egy komplett blokk felújítás fél misi körül van,és higgyétek el olyan árai vannak minden egyes gyári kacatnak,hogy kimondani is sok.Most ott tartunk a motorral,hogy megy vissza a szervízbe megint mert a fél milliós felújítás után tönkremtent megint az új erősebb önindító harmadjára!!!!!!A motor egy éves.Teljesen normálisan van használva.Semmi extrém.Ez a motor azoknak való aki szeretnek vagizni az utcán és a pláza előtt csajozni,mert gyönyörű kivitelezés.Sajnos nagyon nagy csalódás a borzasztóan lehúzós alkatrész árak és silány minőségü motorblokk.Egy hétvége motorozást egy hét szervíz követ már menetrendszerűen.Ezek nem rosszindulatú gondolatok,hanem valós átélt gongok az rxv-vel.Ajánlom mindenkinek.450-röl viszont nem hallani ennyi gondot.
Hibalista
- Minden elromlik rajta.
Ide hordtam szervizbe
Aprilia
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 3200 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 40 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (1) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.4/10) |