A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Rxv550 2005 (549)

Rxv550 2005 (549) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Drágaszágom

Szöveges ítélet

Egyszer volt hol nem volt,ott állta a szalonban és szép volt.Röviden ennyit a jó tulajdonságairol.Még annyit,hogy kéthengeres mivolta végett egy élmény menni vele,pláne a bődületes teljesítmény miatt.Kiváló futómű,nagyszerű fékek,gyönyörű olasz design.Olcsó vételár,kivéve a 2008-as modell irreálisan magas ára.Na és akkor jöhet a mese habbal :
Minde szép és jó volt,még tartott az új motor öröme mikor kezdődtek a gondok.Elsőként az elefántok számára is irigylésre méltó méretű elefántfül nagyságú hűtő ékeskedik mind a két oldalon a motoron,ami garantáltan sérülésnek van kitéve,hát így is lett.Ha leér a kormány a földre egy esés miatt,akkor addigra a hűtő már szana-szét van hajolva.Lett rá véve egy gyári hűtő merevítő,hátha ez majd segít a dolgon,potom 25.000 Ft-ért.Egy fillért sem ért mint kiderült.Iszonyatosan gagyi ótvar egy cucc.Csináltunk rá alubol,elég komoly profilok felhasználásával egy hegesztett merevítót amit kitámasztottunk a motorblokk felső rögzítő csavarjához.Ettöl kezdve maximális lett a védelem,de a gyári merevítőt eldobhattuk a kukába.-25.000 kezdésnek(mindenki számlja majd az összegeket).Olajgomba neki állta fosni az oljat össze-vissza verette a blokkot,-2000 ft.Az Olajtartály a két napkollektor méretű hűtő között található és szerencsétlenségére az olaj kimeneti alu csövecske nem valami esés komptibilis,mert a hűtő eltörte és lehettett alushoz vinni hegesztetni.Megint csak áztatott az oil mindent.Egyszerűen rossz helyen van.Kezdett az önindító rakoncátlankodni és nem volt hajlandó életre kelni a masina.Önindító kiszed a blokkbol és lám a tengelyén lévő fogazás letöredzett annak ellenére,hogy az alulméretezett indító motor leégett.Meg lett csináltatva önindtósnál 10 ezezért(-10000 ft),mert a gyári 60-ezres csillagászati ára nem éppen pénztárca kompatibilis.Jó is lett a dolog,de az első inídások után a főtengely végén lévő szabadon futó ami azt gátolja meg,hogy miután életre kel a blokk akkor ne terhelje az önindítót visszafelé.Nos ez béé szart a motoron,vagyis szét tekerte az indtó motort.írány az aprilia szervíz.Kapott egy 2008-as indító motort,plussz hozzá tartozó erősített fogaskeréksort,valamint új szabadonfutót+megmunkkálták a deklit,hogy az erősebb alkatrészek elférjenek benne.(-120000 ft kedvezménnyel),ja és kapott egy 2008-as gyujtásgörbét.Brutális lett a motor,nem lehetett rá panasz egy hétig.Hahahaha.
A motorban alu+CrMo kompozit váz van mint egy deltabox,csak nincs neki alsó bölcsője.Sajnos egy szerencsétlen off-road mutatványtol,mikor oda lett verve a blokk egy farönkre,akkor ketté törött a az egyik blokkfél.Ez felhasználói hiba,nem írható a motor rovására,de a csillagászati szervíz és alkatrész árak igen.MIre nekiestek a motornak megint csak az Aprilia szervízben sok sok hét telt el.Cserélték a motorban a két blokkfelet,mert csak párban lehet kapni (-280000 Ft),szimmernig szett a blokkba(-35000 ft),tömítés szett (-40000 Ft).Cseréltek benn olajszivattyút,vezérműláncot 3124 km-nél!!!!!Főtengely csapágyakat és mindeféle extrém hülyeséget és így lett a számla végösszege -498.560 Ft!!!!!!!!!!!!!!!!!!Na és a motorban körülbelü 3200 km van azóta,olyan 60-70 üzemőrának fele meg és 90 óránál dugó cserés a motor gyárilag.Na ugye abbol kettő van.45-50 ezer darabja.Egy komplett blokk felújítás fél misi körül van,és higgyétek el olyan árai vannak minden egyes gyári kacatnak,hogy kimondani is sok.Most ott tartunk a motorral,hogy megy vissza a szervízbe megint mert a fél milliós felújítás után tönkremtent megint az új erősebb önindító harmadjára!!!!!!A motor egy éves.Teljesen normálisan van használva.Semmi extrém.Ez a motor azoknak való aki szeretnek vagizni az utcán és a pláza előtt csajozni,mert gyönyörű kivitelezés.Sajnos nagyon nagy csalódás a borzasztóan lehúzós alkatrész árak és silány minőségü motorblokk.Egy hétvége motorozást egy hét szervíz követ már menetrendszerűen.Ezek nem rosszindulatú gondolatok,hanem valós átélt gongok az rxv-vel.Ajánlom mindenkinek.450-röl viszont nem hallani ennyi gondot.

Hibalista

- Minden elromlik rajta.

Ide hordtam szervizbe

Aprilia

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (1) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (1) Vezetett km 3200
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 40 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (1) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (3.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.