A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Rsv 1000 R Factory 2003 (998)

Rsv 1000 R Factory 2003 (998) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Diavolo Oro

Szöveges ítélet

Több mint 10 év kihagyás után végre sikerült venni 1 motort. Német model volt a cél, de nem bántam meg a cserét. Vonzott az árkedvezmény, a garancia és mindenképpen 2 hengerest szerettem volna.
Nyáron vettem. Péntek du-i átvétel, gyors család látogatás majd másnap 750Km bejáratás címszó alatt. Kemény volt. Mindenhol megnézték és ez jó érzéssel töltött el. Este hullafáradtan irány az ágy. Másnap még 250Km bejáratás. Este 1 félhalott motoros volt a tulaj :-). De élvezte a helyzetet.
Hétfő reggel irány a szervíz. 2db. ajándék AKRAPOVIC fel, stb. Keszin elektronika utánhangolás.
Kedd reggel indulás 1 hátival. Irány Rostock, a kikötő. Végig szépen "zenélt". Újra megtapasztaltam a külföldi üzemanyagok jobb minőségét. (Azért volt rosszabb is mint Mo-n! Kék színű nálunk is ismert kútnál.) A kikötőbe érve viszont le levegősödött a kuplung. Konstrukciós hiba :-( Nagyobb bajt nem okozott, csak nem lehetett üresbe váltani álló helyzetben. Márkaszervízben kb.:10 perc alatt rendbehozták ingyen.
Szerintem jól kezelhető kezes "állat". Nagyon érzékenyen reagál a gázadásra, kellemesen követi az íveket kanyarban és szerintem kellemesen vezethető, de csak is ésszel. Két személlyel is jó, legalább is családom és eddigi utasaim is élvezték.
Nagyon vigyázok, mivel erősen emelgeti hirtelen gázadásra az elejét. Miután megszokom, már biztos élvezetes lesz. A fékhatás számomra szuper! A váltó hibátlanul és pontosan kapcsolható. A futómű beállítás már profizmust igényel. Mindent minden irányba hangolhatunk, találd meg a sajátod!
Sajnos Mo-n nagyon erős ellenérzések vannak az olasz motorok és technikák irányába. Szerintem szépek, jó dizájnerek rajzolják a vasakat. Élet van bennük. És nem csak 1-2 év garancia! Mindenhol nagyon megnézik és tetszésüket fejezik ki. A hangjuk, bármelyiké, simán veri szerintem a visító és ordító japánokét. Nem alázni akarom őket, hiszen szuperjók azok is. Kinek a pap, kinek a papné, nekem speciál a ...
Szóval remélem, hogy megbecsültek lesznek és előítélet nélkül fogják mondataikat hangoztatni az emberek. Talmán sok múlik most.
És végül: rendkívűl jó érzéssel töltött el 1 levél. A gyárból jött és 1 chip-kártyát tartalmazott a nevemmel. Szervízhez, stb. Kaptatok már ilyet japánból vagy németországból? :-))

Eltelt 1 kis idő, belement még pár ezer Km.
Meghibásodás semmi, kivéve a szokásos kuplung, melyhez csatlakozott a hátsó fék is. A levegősödést megoldani senki nem tudja, marad a rendszeres légtelenítés.
1telószimmering is cserés lett, és 1 bilincset is cserélni kellett a vízcsövön.
Mindenhol megnézik, tetszik az embereknek.
Nem bántam meg a megvásárlását.

Hibalista

- Tengelykapcsoló légtelenítés

Ide hordtam szervizbe

KARASNA
Csiki-Bege
Suomi APRILIA

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3500
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.