Diavolo Oro
Szöveges ítélet
Több mint 10 év kihagyás után végre sikerült venni 1 motort. Német model volt a cél, de nem bántam meg a cserét. Vonzott az árkedvezmény, a garancia és mindenképpen 2 hengerest szerettem volna.
Nyáron vettem. Péntek du-i átvétel, gyors család látogatás majd másnap 750Km bejáratás címszó alatt. Kemény volt. Mindenhol megnézték és ez jó érzéssel töltött el. Este hullafáradtan irány az ágy. Másnap még 250Km bejáratás. Este 1 félhalott motoros volt a tulaj :-). De élvezte a helyzetet.
Hétfő reggel irány a szervíz. 2db. ajándék AKRAPOVIC fel, stb. Keszin elektronika utánhangolás.
Kedd reggel indulás 1 hátival. Irány Rostock, a kikötő. Végig szépen "zenélt". Újra megtapasztaltam a külföldi üzemanyagok jobb minőségét. (Azért volt rosszabb is mint Mo-n! Kék színű nálunk is ismert kútnál.) A kikötőbe érve viszont le levegősödött a kuplung. Konstrukciós hiba :-( Nagyobb bajt nem okozott, csak nem lehetett üresbe váltani álló helyzetben. Márkaszervízben kb.:10 perc alatt rendbehozták ingyen.
Szerintem jól kezelhető kezes "állat". Nagyon érzékenyen reagál a gázadásra, kellemesen követi az íveket kanyarban és szerintem kellemesen vezethető, de csak is ésszel. Két személlyel is jó, legalább is családom és eddigi utasaim is élvezték.
Nagyon vigyázok, mivel erősen emelgeti hirtelen gázadásra az elejét. Miután megszokom, már biztos élvezetes lesz. A fékhatás számomra szuper! A váltó hibátlanul és pontosan kapcsolható. A futómű beállítás már profizmust igényel. Mindent minden irányba hangolhatunk, találd meg a sajátod!
Sajnos Mo-n nagyon erős ellenérzések vannak az olasz motorok és technikák irányába. Szerintem szépek, jó dizájnerek rajzolják a vasakat. Élet van bennük. És nem csak 1-2 év garancia! Mindenhol nagyon megnézik és tetszésüket fejezik ki. A hangjuk, bármelyiké, simán veri szerintem a visító és ordító japánokét. Nem alázni akarom őket, hiszen szuperjók azok is. Kinek a pap, kinek a papné, nekem speciál a ...
Szóval remélem, hogy megbecsültek lesznek és előítélet nélkül fogják mondataikat hangoztatni az emberek. Talmán sok múlik most.
És végül: rendkívűl jó érzéssel töltött el 1 levél. A gyárból jött és 1 chip-kártyát tartalmazott a nevemmel. Szervízhez, stb. Kaptatok már ilyet japánból vagy németországból? :-))
Eltelt 1 kis idő, belement még pár ezer Km.
Meghibásodás semmi, kivéve a szokásos kuplung, melyhez csatlakozott a hátsó fék is. A levegősödést megoldani senki nem tudja, marad a rendszeres légtelenítés.
1telószimmering is cserés lett, és 1 bilincset is cserélni kellett a vízcsövön.
Mindenhol megnézik, tetszik az embereknek.
Nem bántam meg a megvásárlását.
Hibalista
- Tengelykapcsoló légtelenítés
Ide hordtam szervizbe
KARASNA
Csiki-Bege
Suomi APRILIA
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3500 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |