DI-TECH ELŐFORDUL A GEBASZ DE AKI AKAR AZ TUD
Szöveges ítélet
Szeva nekem volt di-tech aprilia 3db is és alapvetően jo motornak itélem meg!Az első egy scarabeo di-tech volt ami makulátlan motor volt kivül belül tip-top állapotban 2002-es évjáratban!Ezzel semmi gond nem volt,és mindig pöcc röff volt!Ezután vettem első sr di-tech emet ami már nem volt ennyire jo,indult de félgázon mindig dadogott és nem forgott ki,mire átnéztem és elvolt szakadva egy vezeték a 2-ből az injektor jeladón!Össze forrasztottam és jo lett a következő problémáig,ami a folyamatos durrogás lett időnkénti torpanásokkal,ami csak teljes gázon hagyott alább!Ha sokat mentem fojamatos félgázon és odahuztam neki csumán akkor torpant olyat majdnem előre estem a kormányon,majd később egyre rosszabul indult és mikor rávettem magam,hogy eladom jött az első vevő nem tudtam elinditani neki!Ezután szétszedtem és henger tropa volt,megfurattam uj dugó,tömités, csapágy és ami kellett bele,igy jó lett és indult is tökéletesen valamint még használltam egy nyarat és nem bántam meg mert amugy meg szerelgetni szeretek,és sztem komoly gondja nem volt! Na de most van a bibi mert vettem egy másik ilyen di-tech et aránylag olcsón és ezzel nem birok mit kezdeni,hidegen nem tudom elinditani csak sokadik szellőztetésre,mert beköpi a gyertyát.Ha beindul és bemelegitem akkor jo és indul de nem merek elmenni hosszabb utra meg melozni mert ha kihül gáz van!mindig fekete a gyertya nem özbarna,semmi hiba jel a lámpáján,komresszorra gyanakszom és nyomásszabályozo szelepre,nagy hibálya ennek sem lehet mert betudom inditani azért!De tudom,hogy a szervizekben lehuznak és nem minden esetben lesz jo a motor valamint hallottam olyat aki 100000ft-ot fizetett és 2hétig volt jo a motor!Ezért veszek egy kompresszorfelujitó szettet és szerzek egy uj nyomáshatárolo szelepet majd ha ezekután sem lesz jo,akkor van egy mentő öv még ajánlom mindenkinek,a malossi gyárt egy elektronikát di-tech hez és más injektoros motorokhoz (peugeot,piaggio) amivel át lehet alakitani injektorosról karbisra és csak egy karbi meg egy sima karbis hangerfej kell pluszba hozzá,valamint teljeskörü utmutatót adnak hozzá! Az ára 61.000.- az elektronikának amit 5nap alatt meghoznak,karbit 8 ért lehet venni 17,5-öst ujat,és hengerfejet szintén ujat adnak polcról 3000 ért! Így az egész benntvan 72.000.- ben ami ugye nem 100.000.- és lesz egy teljesértékü karbis gépünk ami többet eszik de megbizható!!! Ezután nem hogy nem lesz többet di-tech em de lehet még veszek is olcsó pénzért üzemképtelent és ha még fiatal is talán esetleg factory-t fogok ki még jól is járok! És nem huzott le egy szerviz sem lóvéval! MEGGONDOLANDÓ! Esetleg vállalom hasonló problémák orvoslását ilyen elektronikával amit kedvezménnyel szerzek be és beépitését kivitelezését vállalom,szállitással is.Hivj ha kilátástalan a dolog! tel:06209364333
Hibalista
- kompresszor,gumicsövek-benzincsövek,nyomásszabályozoszelep,injektortömitőgyürük,
Ide hordtam szervizbe
hordtam volna ha tudtak volna vmit csinállni vele,de nem nagyon tudtak mert az ellenőrző lámpa mindig üzemkész állapotot jelzett a müszerfalban!Így csak kisérletezgettek mert a mehanikus alkatrészek mint pl:kompresszor jo volt szerintük!
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Második szervizből már egy együtt érző szerelő adott telón tippeket,támpontokat,a motor előforduló hibáiról amit otthon is megtudok nézni igy probálltam magam csinállni!
Értékelése: 9
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (10) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 10000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 2 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.5/10) |