A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

SportCity 200 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Csinos olasz aki megismerve sem okoz csalódást

Szöveges ítélet

1 évesen vettem 530-ért, az új ára 1mill. Magyar forgalomba helyezés ami elég ritka. Meg is vettem az elsőt amit találtam. Előtte csak kintről (Olaszból) behozott, papírok nélküli vagy színes fénymásolt forgalmis (minden rendben vele:) példányokkal volt dolgom, persze rendszám nélkül (minek az, nem azzal megy:) Próbáltam 125cm3-t is, de a 200-as jobban tetszik. Jól használható városi motort kerestem, kis fogyasztás, fordulékonyság előnyben jeligével. Bevált, tudja amit egy robogónak tudnia kell. Városon kívül viszont már kezd elbizonytalanodni. 100-110-ig megy, 120-ra felküzdi magát és ott vége. Persze lehet egy 40kg-os szőkével menne még de az én 85kg-al ennyit tud. Pedig jó lenne még egy kis kraft, mert a M2-esen hazafelé már az autósok tolnak lefelé.
Rosszat keveset tudok mondani róla. Kényelme megfelelő, a nagy kerekeket nagyon szeretem (jártam egy darabig egy kölcsön Honda fes250 Foresight-al, az kényelmesebb volt, de a kicsi kerekek és a nagy tengelytáv miatt ment minden felé). 140kg üresen, azt hiszem, ami jó kezelhetőséget tesz lehetővé (mindig meglepődöm amikor felülök a bátyám Yamaha xj600-as vasára, hogy mennyivel nehezebbnek érzem). Pakolóhely nem sok van neki, egy kis bukó sem fér el az ülés alatt, de a hátsó doboz nem áll neki rosszul és megoldja a gondot. Hangja nem nagy van, pedig néha jól jönne:) Irigykedve nézem amikor egy cross-os add egy gázfröccsöt és minden autós szétrebben.
Van rajta plexi meg lábtakaró és így egész jól használható hidegebb időben is. Ja igen, van lábra vezethető meleg levegő, de ne gondolja bárki is, hogy ér valamit. Illetve nyáron meleg, viszont télen semmit nem érezni belőle. Ami nálam nagy negatívum az a tank mérete. A hatótávolság 150-200km ami gyakorlatban nekem max. 4 naponta tankolást jelent.
A szervize meglepően drága. Eddig kétszer volt szerencsém vinni (9ekm-el vettem, 6ekm-ként van szerviz igénye.) 52eFt/szerviz volt, ebből 25eFt valami bordás szíj amit mindkétszer cseréltek. Hát az 5 év garancia alatt oda lehet hordani egy kis pénzt a márkaszerviznek...
Az előző tulaj azért adta el, mert rájött, hogy neki kicsi (még nagyobb darab volt mint én) és nagyobbra/erősebbre akart cserélni. Talán én is ezért fogok tőle megválni...

Hibalista

- Gázkar beragadt. Garanciában javították. Állítólag már az első tulajnál lehetett szerelve, mert gépzsírba volt fürdetve ami nem tett jót neki. - Hát sajnos nem javult meg és a csere 20eFt-be fájt. Garancia sem volt, mivel nem gyári gázbovden volt beszerelve.

Ide hordtam szervizbe

Csiki-Bege autópláza (már megszűnt). Nekem nem volt gondom vele, bár sokan azt mondják, hogy csak kontár szerelők dolgoztak ott.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

Dunakeszi Aprilia szerviz. Ott sem a profik dolgoznak :)

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (3) Évjárat 2005
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 9000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? Honda
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.