Csinos olasz aki megismerve sem okoz csalódást
Szöveges ítélet
1 évesen vettem 530-ért, az új ára 1mill. Magyar forgalomba helyezés ami elég ritka. Meg is vettem az elsőt amit találtam. Előtte csak kintről (Olaszból) behozott, papírok nélküli vagy színes fénymásolt forgalmis (minden rendben vele:) példányokkal volt dolgom, persze rendszám nélkül (minek az, nem azzal megy:) Próbáltam 125cm3-t is, de a 200-as jobban tetszik. Jól használható városi motort kerestem, kis fogyasztás, fordulékonyság előnyben jeligével. Bevált, tudja amit egy robogónak tudnia kell. Városon kívül viszont már kezd elbizonytalanodni. 100-110-ig megy, 120-ra felküzdi magát és ott vége. Persze lehet egy 40kg-os szőkével menne még de az én 85kg-al ennyit tud. Pedig jó lenne még egy kis kraft, mert a M2-esen hazafelé már az autósok tolnak lefelé.
Rosszat keveset tudok mondani róla. Kényelme megfelelő, a nagy kerekeket nagyon szeretem (jártam egy darabig egy kölcsön Honda fes250 Foresight-al, az kényelmesebb volt, de a kicsi kerekek és a nagy tengelytáv miatt ment minden felé). 140kg üresen, azt hiszem, ami jó kezelhetőséget tesz lehetővé (mindig meglepődöm amikor felülök a bátyám Yamaha xj600-as vasára, hogy mennyivel nehezebbnek érzem). Pakolóhely nem sok van neki, egy kis bukó sem fér el az ülés alatt, de a hátsó doboz nem áll neki rosszul és megoldja a gondot. Hangja nem nagy van, pedig néha jól jönne:) Irigykedve nézem amikor egy cross-os add egy gázfröccsöt és minden autós szétrebben.
Van rajta plexi meg lábtakaró és így egész jól használható hidegebb időben is. Ja igen, van lábra vezethető meleg levegő, de ne gondolja bárki is, hogy ér valamit. Illetve nyáron meleg, viszont télen semmit nem érezni belőle. Ami nálam nagy negatívum az a tank mérete. A hatótávolság 150-200km ami gyakorlatban nekem max. 4 naponta tankolást jelent.
A szervize meglepően drága. Eddig kétszer volt szerencsém vinni (9ekm-el vettem, 6ekm-ként van szerviz igénye.) 52eFt/szerviz volt, ebből 25eFt valami bordás szíj amit mindkétszer cseréltek. Hát az 5 év garancia alatt oda lehet hordani egy kis pénzt a márkaszerviznek...
Az előző tulaj azért adta el, mert rájött, hogy neki kicsi (még nagyobb darab volt mint én) és nagyobbra/erősebbre akart cserélni. Talán én is ezért fogok tőle megválni...
Hibalista
- Gázkar beragadt. Garanciában javították. Állítólag már az első tulajnál lehetett szerelve, mert gépzsírba volt fürdetve ami nem tett jót neki. - Hát sajnos nem javult meg és a csere 20eFt-be fájt. Garancia sem volt, mivel nem gyári gázbovden volt beszerelve.
Ide hordtam szervizbe
Csiki-Bege autópláza (már megszűnt). Nekem nem volt gondom vele, bár sokan azt mondják, hogy csak kontár szerelők dolgoztak ott.
Értékelése: 5
Másik szerelő értékelése
Dunakeszi Aprilia szerviz. Ott sem a profik dolgoznak :)
Értékelése: 5
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 9000 |
Megbízhatóság | (9) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 3 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | Honda |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (6.8/10) |