Csinos fos
Szöveges ítélet
300.000 Ft körül kerestem használható motort. Ez a Pegaso első olasz (hölgy) tulajtól lett véve, valóban szép állapotú motor, bal tankidomon volt egy nagyobb karc, ennyi. A formaterv is ok, bár a fejidom lehetne nagyobb.
Amúgy nagymotoros mércével egy ganaj. Elöl viszonylag feszes, rázós, hátul alulcsillapított, motorja rázkódik, mint egy versenyenduro, sőt.. Nagy egyhengeres, de egy régi XT600 nem rázott ennyire, ráadásul a Pegaso-t még forgatni is kell, miközben az az érzésem, h nah, még ezer fordulat és szétesik..
Első fék egész jó, bár markolni kell rendesen, a hátsó hamar blokkol.
Még enyhe terepen is felejtős a motor, szóval, aki olyan céllal keresgél, h néha az erdőt is megkerülné vele, el is felejtheti.
Utazója 100-120 (utas csomaggal, ill. szóló), fogyasztás átlagban bő 6 liter, szóval nem is takarékos a maga műfajában (sem).
Legdrágább típushibája a szabadonfutó, javítása 35-100 ezer forint, attól függően, mennyire vagy lusta/szerencsétlen/laikus.
Szóval inkább egy öreg(ebb) XT600 vagy egy Transalp, attól függ, mi a cél, de ennek nem érdemes elcsábulni..
Hibalista
- Bő 2 hónap és 900 km alatt? Semmi..
Ide hordtam szervizbe
-
Értékelése:
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2000 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (3) | Km vásárláskor | 25874 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 910 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | XT600 E (de volt Bandit 1200 is) | Következő motorja? | GSF 1200 S |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |