Búvármotor
Szöveges ítélet
Külföldről behozott motor, évjárata szerint régi, de nagyon rendben volt. Haverom vette, aztán neki nem kellett, átvettem tőle, 130000HUF-ért. Tankot ki kellett takarítani, beállítani a tüzelést, aztán ment is. Meg még volt egy lánc-lánckerék csere, kopásból adódóan. Nagyon szép hangja volt, pláne miután közvetlenebbül és több levegőt kapott. Jól gyorsult, 150et mentem vele, tovább sose néztem meg, de sok biztos nem lett volna már. Mindenesetre 10 évvel fiatalabb kategóriatársakat gond nélkül legyorsult.
Búvármotor pedig azért lett, mert egy ismerősömnél maradt Battán egy vasárnap esti találkozó után, másnap pedig elöntötte a víz a garázst egy esőzés után. Egy napot volt víz alatt a motor, teljesen szétszedtük utána, mindenhol állt benne a víz. Takarítás, összeszerelés, újratöltés után még tán jobban is ment.
Egyszer buktam vele, nekem semmi bajom nem lett, neki eltört a jobb oldali kormányszarva. Eladásig csak suffnituning módra javítottam, nem kaptam hozzá sehol bontottan. 140000ért adtam el, úgyhogy alig buktam rajta (24000 volt a lánc meg a lánckerék). Sajnos aki megvette nem vigyázott rá, rommá is törte, kinyírta a blokkot is, pedig ritkán látni ilyen jó állapotút.
A lényeg a lényeg, hogy amíg nálam volt (1 szezon) nem volt bajom vele és szerettem is!
Hibalista
- Láncot, meg lánckereket kellett cserélni kopás/nyúlás miatt, a törökbálinti RMC-ből szereztem be, én cseréltem.
Ide hordtam szervizbe
Ismerős
Értékelése: 10
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1987 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 50000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.7/10) |