A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Scarabeo 125 (125 cm3)

Scarabeo 125 (125 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Büszke ifjú talján

Szöveges ítélet

20 év MZ ES 250 után ez az első robogóm.
Kellemes a megjelenése, bár nem olyan izgalmas, mint az előd scarabeo-k, de elég kiegyensúlyozott, elegáns a formája.
A motor karakterét hamar meg lehet szokni, a gyorsítás 0-20-ig siralmas, mert a röpsúlyos kuplung túl hamar kienged, de 20-70-ig, mintha megfeszülne a gumikötél, gyönyörűen gyorsít.
Négyütemű létére elég pörgős. A hangja is kedves, nem zavaró. Állítólag ezt az évjáratot már a piaggio csoport tagjaként gyártották, ami ézezhető összeszerelési minőség javulással járt.
Nekem a max speed kis plexivel, dobozzal 105, (GPS szerint 100) ami tulajdonképpen ingázáshoz elég, autópályán lehetne több. Ha újra lehetne választani, inkább 200-250-est néznék.
Alacsony fordulaton, parkolásnál, furakodásnál is könnyen kezelhető. Olyan érzés tolakodni vele, mintha síkosítóval lenne bekenve kívűlről, mindenhova befér.
Fantasztikus érzés, hogy a legnagyobb záporesőben motorozva - vetkőzés után - teljesen száraz vagyok a thermo köténynek és a kormány-kesztyűnek köszönhetően.
A motor a sok műanyag ellenére elég nehéz. Az útfekvése nem rossz, a súlypont elég alacsony, de nekem fura, hogy egy személlyel is ennyire a hátsó kerékre terhel. A kanyarokban is kezes, bár valamiért úgy éreztem, mintha az első kerekét tolná kifelé...
A fékek integráltak, azaz a hátsó fék meghúzásakor az első is kap fékerőt. Nekem tárcsafék létükre elég gyengének tűnnek. A hátsó keréken 2019-ben még a gyári 2008-as nylon gumi volt rajta, de száraz úton ezt is szinte lehetetlen volt blokkolni.
Hasznos a sok funkció a kijelzőn, össz km - trip km - töltés - hőmérséklet között lehet lépkedni.
Az ülés alatti rekesz nem túl tágas, tényleg kella doboz.
Nekem 3,5-4 l közötti a fogyasztása. A szerelő szerint a 200-300-asok sem esznek többet, mert azok nem erőlködnek ennyire.

Hibalista

- km jeladó
- hátsó fék
- kormány csapágy
- teleszkóp szimmering
- ülés műbőr 11 évesen elfáradt

Ide hordtam szervizbe

Duna motor - 1222 Budapest, Tóth József utca

Értékelése: 9

Képek a motoromról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2008
Kényelem (5) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 17000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? ES 250/2 Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.