A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Rsv Mille 1998 (998)

Rsv Mille 1998 (998) 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Bella creatura

Szöveges ítélet

Most írhatnék arról hogy hogyan egykerekeztem mentem 300-al, de nem tudok ilyet írni mert egyszerűen csak használtam. Tettem meg vele 1000 km-t egy nap alatt, pályáztam. Szóval használtam arra amire kitalálták. Az olajcserén és gumicserén kivül egyébb okból kifolyólag nem volt szervízben. Két hengeres létére (legalábbis az előtte használt Moto Guzzihoz és Ducatijaimhoz képest) elég magas fordulatszámot praktikus tartani a megfelelő haladáshoz. A kanyarban érdemes figyelni. A magas súlypontja miatt hajlamos beesni, ha túl lassan próbálsz kanyarodni, amit tovább nehezít a kissé durva gázreakció. Valójában ezek nem igazán vészes dolgok. Hamar meg lehet szokni. Ha megszoktad állat módjára lehet menni stabil feszes futómű, mindig elegendő erőt biztosító motor, amit az amúgy kissé csontos de rövid utakon kapcsolható váltóval könnyű kiaknázni. Néhány apró váloztatásra azért szükség volt: Az Öhlins futóműelemekben a gyárilag betöltött ásványiolajat! szintetikusra cseréltem, így pályhasználat során sem puhult fel. Kapott egy Akrapovic 2-2-be rendszert amivel egyidejüleg az első fogaskereket egyel kisebbre cseréltem, sokkal spontánabb a gázreakciója, nem is beszélve arról, hogy a gyári 15,5 kg-ot nyomó kipufogórendszer 7 kg-ra csökkent. Azt gondolom, hogy ritkán sikerül bármilyen gyártónak is egyből ilyen jól eltalált motort építeni. Kár, hogy nincs túl nagy presztizse amit a forgalmazó a rendszeres akciókkal tovább rontott. (Persze ez jó hír a használt motort keresőknek.) Összefoglalva az Osztrák-Olasz kooprodukció egy jól sikerült motort eredményezett, ami sportmotor jellegéhez képest elég kényelmes és pályán is megfelelő méretü vigyort csal a szádra.

Hibalista

- semmi

Ide hordtam szervizbe

Solymár, Dunakeszi

Értékelése: 8

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2002
Kényelem (5) Használati időtartam 5 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.