A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 1992 (50)

Sr 50 1992 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Becsapós kis dög

Szöveges ítélet

2006-ban vettem, kaptam hozzá az eredeti olasz leírást és egy papírt, amin minden adat rajta van, 93 12. hóban gyártották(94-től váltottak fekvő hengeresre) namost ez már a fekvő hengeres. Megvételkor 50-es volt, könnyebb görgőkkel, erősebb kulungrugóval, na ettől aztán semennyire nem ment. Elöző tulaj azt mondta, 15000km-nél ki lett cserélve a főtengely. Kivitte óra szerint a 70-et, de nekem úgyis tuning alapnak kellett. Rá egy hónapra meg is kapta a hengert és a nagyobb karbit, a tengely tényleg szép állapotban volt. Majd kipuff, varió, kuplung, végáttétel. Szóval majdnem minden ki lett cserélve. Nagyon jól ment egészen addig, míg saját hibából olaj hiányában megállt. A főtengely sem úszta meg, így azt is cseréltem, persze nem gyárira, meg újra kapott egy ugyan olyan hengert, mint ezelött volt rajta, mert 6500km-t elvitt hiba nélkül, igaz a dugó már nem igazán nézett ki jól a végén.
Motorikusan végülis nálam ennyi történt( alább leírom mi volt benne)
Futómű: Egy robogóból szerintem sokkal többet nem lehet kihozni. Mindkét oldalt addig lehet dönteni, amig vagy a kipuff vagy a sztender le nem ér. Ezért fog kapni egy telóemelőt hátra.
Fék: hátsóval nem vagyok megelégedve, könnyen be lehet satuzni, de mégsincs akkora fékerő, amit várna az ember, az első Brembo viszont teszi a dolgát.
Nos tehát a tuning:
Stage 6 sport 70-es henger
Motoforce Evolution racing főtengely
17,5 Dellorto karbi
Tecnigas rs70 kipu
Malossi multivar
Malossi fly kuplung
Malossi +18%-os végáttétel.
Videó: http://www.youtube.com/watch?v=tXbV-NNoK2c

Km órát leakasztja és a hétköznapi közlekedésben bőven megállja a helyét, ha esetleg egy domb is kerül az útjába.

Hibalista

- Első izzó kiégett. Más még nem romlott el.

Ide hordtam szervizbe

Magam szerelem

Értékelése:

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 1993
Kényelem (7) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 18000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 7000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.