A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia

Sr 50 Ditech 2000 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Azzonyák TDI!

Szöveges ítélet

2008. augusztus 10:

Ezelőtt egy karbis új SR-em volt, nagyon szerettem. Bele tettem, 6000km-t. Egy év után történt egy kis baj, felborultak a motorral, a "tettessel" megállapodtunk, ez került hozzá mi meg kihoztunk egy új gépet. Különleges akcióba a ditech is 450 e Ft és a karbis is 450 e Ft. Gondoltam, hogy a ditech, mivel az drággább amúgy is, hát akkor legyen ez. De már itt az ítélet frissítése során, bátran kijelenthetem, hogy nem bántam meg! Na hozzámkerült a gép elhoztuk az első 20 km-en 30km/h-val hoztam haza, utána nem volt megállás öööööö 50-ig. Ott pontosan 9,500-at fordult a főtengely 53km/h-nál már 10,000-et. A motorral meg vagyok elégedve igaz már 400 km-van benne de, még a fék nincs összekopva, kemény az ülés 20km után fáj a segged, de majd összerázódik. A műszerfala csodás, amikor beindítod a fordulatszámmérő, felmegy és le, mint a nagymotorok (haha jó vicc). A fedélzeti számítógépe is nagyszerű.
Másnap, amikor hazahoztam a motort, áttörölgettem, mivel tiszta por volt és észrevettem hogy az első teleszkópon, a baloldalon a kis polírozott izének tűnő kis matrica van, és az már le volt válva. Ilyen mondom nincs, a 8000km-es motorba nem volt leválva és 2 éves volt, ez meg itt 0 km-nél leválik. Ja a másik, a fényszóró fel volt cserélve, ha ráadtam a távolságit, akkor égett a tompított meg fordítva, de ezt már megoldottam. Több bajt nem vettem észre de ezek is gyári "figyelmetlenségből" adódik. Jobban veszi a fordulatot fojtással, de tudom, ez addig van, míg kiveszik a fojtást de, utána mehet rá a sportprogram és újra harapós. A fogyasztása az olyan 2.5 körül van, a karbis 3-3,6-ig kajált. Ezért is szeretem! 2008. 09.12: Nah már rég kivették a fojtást, mivel már 2300 km-er van benne. Nagy csalódást nem okozott elég jól megy fojtás nélkül is kb. 80 a vége sikerült lejtőről lefelé 92-őt kihozni:D A fogyasztásom egyáltalán nem nőtt meg mondjuk én, húzom is neki. Gondoltam, amikor a másik motort oda kellett adni, hogy ez sem jobb meg nem ad többet. Dehogynem érződik a másik motor 8000km-es és 2 éves volt(nem mint ha túl öreg), de az új az csak új, jobb fék jobb lámpa stb... Nem tudok túl sok újat írni, nem romlott el rajta semmi eddig,remélem nem is fog mondjuk egy kicsit idekenkedek tőle mert ez csupa elektronika...

2008. 10. 27:
Túl 3000km-en. Megkezdődött a suli már csak hétvégén használom akkor is, hogy ha jó az idő. A motorral kapcsolatban észrevettem, amikor állt több mint egy hetet nagyon nehezen kelt életre és olykor nem is elsőre. Már nagyon megszerettem sokkal, jobban szeretem, mint a karbisat lehet azért mert ez új??? Végsebességre sokkal jobb, mint a karbis társai. Nem is baj: D Mostanság ritkábban fogok jönni, mert nem motorozok annyit. 2009.04.24: Vége lett a télnek:D A múlthéten elvittem a motort szervizbe, előtte észrevettem hogy a kipufogóból hiányzik az egyik csavar, gondoltam, hogy annyira nem gáz de azért gondoltam, hogy azt ott pótolni kell, szóltam is a szervizbe, hogy tudunk-e rakni bele egy csavart és nagy flegmán kaptam a választ, hogy igen tudunk. Mikor kész lett a motor mentünk hátra kifizettem a végösszeget.(9200Ft -Gyertya, hajtóműolaj, Aprilia munkadíj 4800Ft, segédanyag felhasználás 1000Ft), hazamentem 30 km aztán pedig visszamentem a suliba. Amikor hazaérkeztem pénteken elmentem kb:30km-t és hallom, a motor mintha kifújna... Megyek megyek halom csak nagyobb a hangja, alánéztem és gondoltam, hogy a toroknál kilazult a csavar de nem az volt hanem keresztben eltört a kipufogó a csonk után(mivel ez di-tech ezért ennek össze van hegesztve). Másnap felhívom a szervizt hogy mit is tegyek vigyem be ne vigyem be mert mondtam neki, hogy pótoljuk a csavart és nem pótoltátok... csak hebegett habogott hogy én vagyok a hibás hogy nem húztam meg a csavart. Mikor már ezerszer elmondta, hogy én vagyok a hibás akkor ordítva mondtam neki oké aláírom hogy nem húztam meg de kedden nem volt még eltörve és hogy azt mondtad hogy pótoljátok. Nah mindegy végül nem vittük be hanem itthon meghegesztettük pótoltuk a csavart és most jó. Szóval ezzel a szervizzel nem vagyok megelégedve valószínű többet nem is megyek oda... A motorral kapcsolatban nem tudok különösebb észrevételt írni továbbra is működik. Talán annyi idegesít, hogy veszettül nyikorog a fék befújtam féktisztítóval de 3 km után ugyan olyan lett. A legidegesítőbb, hogy eddig nem csinálta... Remélem abbahagyja.

2009.10.31:
Elkezdődött a suli és ezzel a jóidőnek és a motorozás is véget ért. A motorban 9650 km van, nem vettem észre különösebb elváltozás, nyáron zörgött az eleje, nehezen jöttem rá, hogy mi lehet az miután levettem az elejét láttam, hogy a lámpánál a rögzitőfül letört, gondoltam, hogy nem amiatt zöröghet, de csak rájöttem, hogy az okozta a zajt,gondoltam egyet és elvittem műanyagheggesztőhöz. Mielőtt elvittem volna levettem ismét, az elejét akkor a másik oldalon is eltört a fül, na mondom még szerencse hogy most nem pedig később, elvittem megcsinálték visszaraktam, tökéletes. Rájöttem még egy zajforrásra is, ami az "alvázból" jött. Kellett egy kis idő mire rájöttem, hogy honnan származik, de megtaláltam. Ha a hasidomot levesszük akkor látjuk a motornak a vázát és ahogy ott több fém van az egyik összesurlódott a másikkal és enyhe nyiszorgó hang volt hallható. Befújtam WD-40-el és ezóta teljes csönd uralja a motort. Teljesítményben nem érzek elváltozást, a fogyasztás egy kicsit megnövekedett a hideg miatt. A korábban említett féknyikorgás nem szűnt meg most sem, de már a fék sem fog olyan tökéletesen mint régen, valószíű hogy a következő szervíznél fékbetéteket is cserélünk. A 8000-es szervízért 16 ezet ft-ot fizettem(hajtőműolaj, gyertya, olajpumpa meghajtószíj, variátorszíj,ja persze munkadíj, és a legviccesebb: segédanyag felhasználás).
Észrevettem., hogy a fényszórója egyáltalán nem gyengült, nem úgy mint a karbison, nem tudom mitől lehet. Lengéscsillapítója egy kicsit fáradt, de még így is elég feszes.
Ismét jön a "téliálom"...

Tavasszal jelentkezem, és köszönöm annak aki végigolvasta az ítéletemet, remélem hasznosnak találtátok.

Hibalista

- Micsoda???? Semmi! -

Ide hordtam szervizbe

Autó-Nagy Nyíregyháza (Az ott dolgozó emberek modorával van baj, a munkájukkal eddig nem votl problémám)de miért is lett volna.

Értékelése: 5

Képek a motoromról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2008
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 9700
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? SR50R Következő motorja? Remélem már kocsi
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.