A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sl750 Shiver 2007 (750)

Sl750 Shiver 2007 (750) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az utolsó.

Szöveges ítélet

Sok év és km után kerestem a túrázásra használt sv650n utódját,kicsit erősebbet és
jobb futóművű motort kerestem.1 év bmw-s tévút után eldöntöttem hogy Shiverre
váltok hiába próbáltak sokan lebeszélni róla (szarolasz mindig be fog szarni,csakajapán bla bla bla...)
Próba úton a körforgalomból elsőre nem sikerült kijönnöm, annyira élveztem,fülig érő szájjal vittem vissza.Gyári dobbal gyönyörű és nagy hang,(motorféken a random durrogás külön tetszett),95 vidám talján ló,kényelmes testtartás,jó fék,tűrhető futómű.(175cm magassággal,75kg súllyal)Sport módban nagyon ideges gázreakció,túra módban pont jó, késés nélkül azonnal és pontosan adagolható,eső módban felezett teljesítmény.Váltóval nem volt gondom,lukat soha nem váltottam.Világítást leveszi magától ha a motor nem jár egy ideje, ez jól jön pl ha tanktáska rajta van mert így pihenőknél elég a leállító gombot használni.
Előző tulajnál csúszott egy picit,a kis karcok nem zavartak de csak utólag vettem
észre hogy a váz egyik füle le van törve (hátsó lábtartó középső csavarját tartja,nagyon könnyen letörik,de nagy gondot nem okoz,marad még 2 csavar ami tart, végig így használtam)
Kapott egy markolatfűtést,később alupogácsát a kormánybilincsek alá(gyári csavar bele volt rohadva),és az ülés egy kis puhítást hogy a kényelmet tovább fokozzam.A műanyag tankot védő műanyagborításra kicsit szűken de elfér a Kappa 14-24 literes tanktáska amit a vázhoz le lehet kötni, ha ez kevés volt a hátsó ülésre egyszerűen feltettem még egy hátizsákot,amit a kapaszkodóba szépen meg lehet akasztani a pántjaival, de gumis sisakhálóval bármit le lehet kötni.
Ha utast vittem nem panaszkodott,egyszer én is ültem hátul,hosszú távon is vállalható. Készitettem a hátsóulés mellé oldalra csomagtartót de nem sokat használtam,utas nélkül többet mentem akkor meg nem volt rá szükség.
Aránylag könnyű az egész motor,nagyobb túrákon ha földútra tévedtünk nem estem kétségbe.A hatótáv kicsi,ált annyit evett mint cimbora megpakolt nagy DL-je (kb4,5-5l) csak abban még mindig volt jó pár liter amikor én már fogytam kifelé. Kipufogó eleje rozsdásodik,fék és kuplungtartály fedele nagyon picit szivárog.Blokk melege nem zavart,bár városban nem sokat mentem. Első teló szimmeringnek szokása ereszteni,de nálam ez nem jött elő.

Volt vele gond, de annyi vigyort rajzolt az arcomra hogy összességében nem bántam
meg a vételt.
Szabálytalanul szembe jövő autó majdnem teljesen kivégezte a bal
lábammal együtt,ezzel befejeztem a motorozást,törötten eladtam.

Hibalista

- -Kis cső szétdurrant a hűtő és a kiegyenlítő tartály között,szerencsére szinte az Udinei Renault szerviz előtt,ahol nagyon segítőkészek voltak.
- -Hideg indításkor néha vmi fura hang jött a NANYANG márkájú önindítóból kb tizenxezer km-nél. Szétszedtem:az állórészbe néha beleért a forgórész mert a tengely rézperselye annyira kikopott.(8ról 9mmre)Esztergáltam másikat,zsírral összeraktam,már a többszörösét kibírta mint a gyári,nemrég ránéztem,alig kopott vmit.
- -Albánia 10es főútján(ami öklömnyi kövekből állt), esőben,az első fék(brembo) befogva maradt a kosztól.Legszivesebben leboritottam volna a hegyoldalról.Nagy nehezen szétfeszítettem a betéteket.Szép kihívás volt a hegyekből lejönni első fék nélkül.Tisztítás után azóta is tökéletes.
- -Hátsó fék úszócsapja zsír hiányában kráteresre rozsdásodott, megszorult alig birtam szétszedni. Esztergáltam rozsdamentesből,megtömtem zsírral.
- -Első lámpa burája leesett.Kapott egy kis ragszalagot,de gondolkodtam rajta hogy egy normális lámpára kellene cserélni, mert egyrészt nem tetszett ez a felhergelt rovar tekintet,másrészt sötétben használhatatlan,csak arra jó hogy engem lássanak.
- -Szlovák kátyúba belementem,erős féknél emiatt szitált az eleje.Jáhn Ferenc utcában tudták csak normálisan megjavitani a felnit,jó lett.

Ide hordtam szervizbe

magamnak szereltem
lassú,túl aprólékos

Értékelése: 7

Képek a motoromról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2008
Kényelem (9) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 10000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 49000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 5 l
Előző motorja? F800s Következő motorja?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.