Az olasz telivér, azaz a MOTOR
Szöveges ítélet
Teljesítmény:
Megy, bár nem vagyok egy sportgépen edzett ring bajnok.
3000 alatt kicsit rángat, de ez a 2 hengeres V jellemzője. Na meg ha indulásnál elforog az ember alatt a hátsókerék az se rossz.
Hangélmény:
A 2 aprokaviccsal verhetetlen!
Kormányzás:
Jeles, sokat dob a kormány csillapító is, a futómű egy műszer.
Kényelem:
Nagyon jó lett, bár az olajos kuplunghoz kell izom a városban rendesen. Ami probléma számomra, hogy nem lehet hozzá konzolt és dobozt kapni, műanyag tankra sem egyszerű a tanktáska. Nagyon hülyeség alapból ilyen kis plexivel árulni.
Dizájn:
Műremek és ipari műalkotás. (Nekem tetszik, ez szubjektív erősen)
Fenntartás:
Háát 1000-es szervíz laza 35e, valami aranyárú olaj miatt, na majd meglátjuk.
Összbenyomás:
Nagyon tetszik. Fő bajom, hogy nem értem a pozicionálását a motornak, városi közlekedéshez, 3000 alatt rángat, nehéz vele araszolgatni a sorok között, és 70 km/h alatt folyamatosan megy a hűtő. Országútra, túrához kicsi a plexi és egyenlőre nincs kiegészítő (doboz, tanktáska...).
Ezektől függetlenül nagyon tudom ajánlani, ha elindul az ember alatt a két akrával...
Mint minden értékelés ez is a saját véleményemet tükrözi...
Hibalista
- Komoly hibája nem volt, csak a kötelező szervízek. (bár a kötelező időtartalmát átértelmezte a forgalmazó)
Ide hordtam szervizbe
Mille DKeszi.
Kicsit kevesen vannak és horror árakat tudnak adni, de ha csinálják, jól csinálják.
Értékelése: 7
Képek a motoromról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző motorja? | – | Következő motorja? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.1/10) |