A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Sr 50 Ditech 2000 (50)

Sr 50 Ditech 2000 (50) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az olasz szerető

Szöveges ítélet

2006-ban vettem a motort 10e km-rel. 2001-es évjárat morini blokk. Olasz import fojtatlan elektronikás. A magyarországi ditechek mind fojtottak. Esztétikailag elég jól nézett ki. Ami nem tetszett, hogy ennyi pénzért mindent nekem kellett cserélnem. Kezdve az első, hátsó fékbetétekkel, első, hátsó gumikkal, görgőkkel, akkumulátorral. A gyári hengerbe egy másik gyertyával valaki fúrt egy másik menetet. Mérges voltam. Így kapott egy vastagabb menetet és mostmár nem vékony hanem vastag gyertya ment bele. Ellenben nem kellett érte utazni és messziről hozni, mert helyben vásároltam, és ez nekem sokat ért meg. A vásárlás napján rögtön cserés lett a fojtószelepem, az eladóm ingyen cserélte. Gyári hengerrel 2200km-tert mentem el, probléma nélkül. Majd vettem rá egy használt 70-es polini hengert, és gianelli reverse puffot. Sajnos a kipufogó, eredetileg egy minarelli blokkos motorra való volt és nem morinisre és úgy lett átalakítva. Ezt nem lehetett hozzálőni a motorhoz, így eladó sorba került. Nagyon pici pénzért adtam el. Hengercsere után még volt egy főtengely csapágycserém, és egy termosztát cserém is. Jól esett. Nagyon sokáig kellett álligatni a 70-es hengert mire jó lett. 1,5 hónap volt. Végül már nagyon ideges voltam, és ott tartottam, hogy tegyük vissza az 50-es hengert. A 70-es hengerhez került egy gianelli sport 6 kipufogó, és egy malossi red filter is. A jó beállítást követően most 2400 km-tert mentem vele. A 70-es henger jóvoltából kaptam egy gyors városi motort kevés fogyasztással. (2,7/100 km) . Tavaly volt szintén egy fojtószelep cserém ami 20e volt. A motor azóta tökéletes indul és megy. Nincs vele bajom. A tuning elég sokba került, de én akartam. De mostmár tudom, hogy mi fut alattam és mi lett cserélve.
Tehát amit költöttem rá:
260 a motor
20 a két gumi (pirelli evo 21-22)
5 az akksi
6 az első hátsó fékbetét
1,5 a malossi red filter
45 a 70-es henger és a puff. A puffot eladtam 12-ért és vettem helyette 15-ért a sport 6-tot
5 termosztát
20 fojtószelep
20 főtengely csapágycsere (munkadíjjal)
+ ezek munkadíjai
Összességében meg vagyok elégedve, mert eltelt sok idő, és sok km a vásárlás és a tuning óta. Így már tele vagyok jó élménnyel. De tényleg furcsa, hogy nyugodtan elmehet az ember több száz kilómétert tankolás nélkül. Olajat is keveset fogyaszt. Kezdetben azért bosszantott, hogy ilyen sokat kell költeni rá, de azt gondolom, hogy használt motor esetében van ilyen. Mostmár kezd hálás lenni a dolog.

Hibalista

- Fojtószelep.

Ide hordtam szervizbe

Háry Sanyi Makó. Ő ért a ditechez.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (4) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 10400
Megbízhatóság (7) Vezetett km 4600
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 2 l
Előző motorja? Következő motorja?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.