A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Motorok » Aprilia » Scarabeo 125 (125 cm3)

Scarabeo 125 (125 cm3) 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az olasz nagymester

Szöveges ítélet

A motor maga olyan szép volt, mint a neten felrakott képek. Nagyon korrekt volt az eladó, mindent intézett, úgyhogy csak fizetni és tankolni kellett bele. Azt meg kell hagyni, kezdő motoros vagyok, de nagyon jó gépet sikerült megvenni, szép állapotban van minden része, az új dobozokkal pedig masszív a megjelenése is. Nem hajtom, mint az őrült, de amúgy azt a stílust is bírja, nagyon jó húzása van. Kb. 80 km/h-s sebességig elég meggyőző a gyorsulása, 100 körülre csak előzéskor húzom fel, nem kell túlzottan erőltetni.

Általában utassal használom, sajnos a pesti rossz utak miatt nem ritka, hogy két emberrel felüt a hátsó kerék, ennek ellenére nagyon jó a futása és a tankcsapdákon kívül jól viseli az úthibákat (csak tankcsapdából elég sok van az utakon). Nagyon megbízható, általában 3.1-3.4 liter közötti fogyasztással lehet elmenni vele, a folyamatos, nagy sebességű haladást jutalmazza inkább magas fogyasztással.

Sajnos két hibajelensége van:
- a vákuumcsövet a gyári helyén a burkolat nyomja, így üzemanyaghiány miatt egy idő után leáll a motor, ehhez lógatni kellett a csövet és úgy megszűnt minden probléma, de azért jobb lett volna, ha az eredeti helyén is működik a cső.
- hidegen nagyon nehezen pörög fel a motor, ha már elkapja a kuplung, akkor finoman lehet húzni, de alapjáratról művészet felpörgetni. Ha bemelegszik, teljesen elmúlik ez a jelenség, majd erre is próbálok valamilyen magyarázatot találni.

Közepes túrákra is ajánlom, a dobozrendszerrel két ember cucca is elfér kényelmesen és az ülés valami hatalmas darab, csak a vezetőnek lenne jó valamilyen deréktámasz, mert egy idő után az ember dereka elfárad, mondjuk egy kis megmozgatás után mehet minden tovább. A nagy meleget jól bírja, bár nagyon gyorsan bemelegszik olyankor a motor, viszont kb. 10 fok alatt már a normál hőmérsékletet is alig akarja elérni, így télen ajánlott a hűtőbordák takarása, vagy télire eltenni a motort - ahogy én is tettem. Nagyon jó lelkű olasz gép, motor és nem robogó megjelenéssel és menettulajdonságokkal. Az utasaim is dicsérték a hátsó ülés kényelmét. A fogyasztását egy kicsit soknak találom, de lehet, hogy egy üzemanyagrendszer-tisztítás megoldja a gondokat.

Nagymotor helyett is ajánlom, mert törvényes keretek között ezzel a motorral élményekkel gazdagodva lehet utazni, nem versenygép, de mégis megállja a helyét a forgalomban. Autópályán is jártam már vele, azért ott nagyon nem tetszik a motornak a 100 vagy afeletti sebesség erőltetése, így inkább csak főútra ajánlom, bár autópályáról nem is lehet általában úgy látni a tájat, mint a fő vagy mellékutakról. Elvitt már Szlovákiába is, nagyon megbízható gép. Az idén egy Magas-Tátra túra mellett a Szlovák Paradicsom és a Hernád-mente is célpont lesz, valamint remélhetőleg Csömödérre is eljutunk.

Hibalista

- Tükröket cserélni kellett, mert megindult rajtuk a króm - 1 pár műanyag tükör 2500 Ft volt.
- Defekt miatt cserélni kellett a hátsó gumit: 28 000 Ft
- Vettem egy új dobozszettet, átfestéssel együtt: 90 000 Ft
- Elborult a támaszról a rossz út miatt: dobozok és kézvédő újrafényezése még csak most lesz aktuális.

Ide hordtam szervizbe

Verseny utcában, valamilyen Gábor. Oda ne menjetek, ha jót akartok magatoknak, lehasználták a motoromból a benzint, olyan 100 km-t mentek a rendszámos Scarabeommal papírok nélkül próbaút néven. Egy elég "érdekes" helyen tanyáznak, első alkalommal úgy megszerelték a motorom, hogy a Népligetnél megállt az egész.

Értékelése: 1

Másik szerelő értékelése

AKH Soroksári út

Nagyon korrektek, felkészült, számlás műhely, de az ára is ennek megfelelő, igazából inkább ide hozom, minthogy még egyszer összegányoljanak valamit alattam.

Értékelése: 10

Képek a motoromról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 22000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 3 l
Előző motorja? Következő motorja? Majesty 250
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Aprilia

További ítéletek (371 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.